Gå til innhold

DA er den 1ste sprøyta satt........

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er nå ett skritt nærmere........forhåpentligvis et svangerskap :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, oj - så spennende!!!! Følelsen av å komme i gang er god, ikke sant?!! Har du brukt nesespray også, eller har du kort behandling og rett på sprøyter?

Lykke til!

Skrevet

kjempe deilig-er så spennende at det skulle ikke vært lov!!!!hihi.....

ja tar nese spray også suprecur(dobbel dose en uke nå pga en cyste som var i veien for mensen,er ferdig med mensen å alt så bra ut på uli dag så da fortsetter vi med nesespray og sprøyter)

begynnte 1.feb-synes dette har tatt laaaaaaaang tid jeg :-)

Skrevet

Så bra, deilig å endelig være i gang!!

Ønsker deg lykke til!!!

Skrevet

Skal krysse fingrene for at alt går bra for deg :-)))

Tiden i et forsøk er mye enklere å forholde seg til enn mellom synes i alle fall jeg! Det var veldig godt å komme i gang igjen forrige uke..

Skal ha uttak til mandag :-) Kjenner jeg gleder meg, men er også nervøs for resultatet

Skrevet

Hei!!

Første sprøyte satt allerede! Tiden flyyyyyyyyyr!1

Gratulerer med første sprøytestikk da!

Synes du det var vanskelig å sette? Var det vondt??(litt redd for sprøyter jeg skjønner du..... =¤O

Skrevet

Hei vennen!

hehe jo takk-takk..

Jeg er livredd sprøyter å tuller fælt,denne pennen er ikke så vond som menopur sprøytene.mannen må stikke,også denne!!!

setter ikke sprøyte på meg selv*grøss*

var tynn spiss og det var kun et lite stikk.....gjore ikke vondt egentlig....

har begynnt med akupunktur-DET er vondt synes jeg *huffoghuff*men det er deilig etterpå....

Skrevet

Da får jeg få mannen min til å sette sprøytene på meg,,,,,,Tipper det går bra jeg.

En lærer seg det utroligste i løpet av en sånn periode.Og det er nok mye frykt en får bukt med,(håper jeg).

Nå skal jeg legge meg.

Klemmer i fleng til deg !

Skrevet

Det er en skikkelig deilig følelse det :)

Nå skjer _det_ snart!

*Lykkeønskninger*

Skrevet

Å så "herlig";o) hihi ikke akkurat å sette sprøytene da, men å være igang og nærmere målet...........

Gleder meg til snart å kommer etter, skal ringe inn mens nå snart og så blir det vel spray start ca 1 mars. Trodde jeg skulle beygnne når mens startet men husket feil, og godt er det ellers hadde det blitt 50 dager på spray, kunne ha blitt i meste laget hadde vel sett ut som en overmoden melon eller noe slikt da hihi...........

Lykke til nå da:o)!!

Klem

Skrevet

God morgen Fruen!

Da ligger vi helt likt i løypa! Jeg satte også første sprøyte i går (den 21.). Syntes ikke det var noe ekkelt og klarte det selv - måtte fixe det for mannen skal reise bort neste helg.

Vi har en jente fra før på 2,5 år og dette er vårt første forsøk - er utrolig spent og forsiktig optimist:-) Jeg er 36 år, og det er jo litt i eldste laget dessverre... Så egentlig tørr jeg ikke håpe, for er redd for å bli alt for skuffet.

Lykke til til deg og mannen din!! Det går helt sikkert bra for dere:-)

Skrevet

Yess! Nemlig!! Ett skritt nærmere!

Masse lykke til fra meg - nå er det DIN tur!! :):):):):)

Klemmer i massevis fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...