Gå til innhold

Her skjer det ingenting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt mer eller mindre regelmessige kynnere i et døgn, men det ser ikke ut til å ta seg opp. Termin i morgen, så jeg begynner å bli mer enn klar, kan man si...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff skjønner hvordan du har det. Jeg hadde det sånn i to døgn med første mann. Var på sykehuset da siden vi bor så langt unna. Til slutt fikk jeg noe sove medisin å da gikk vannet nesten med gang å fem timer senere va gutten ute.

Skrevet

Sender et stort lass sympati jeg sitter med det samme og har hatt det i over et døgn nå det var skikkelig vondt i går kveld og i dag var sikker på at nå skjedde det noe i hvertfall. Var på kontroll i dag og da var det ingen endring i modenhet har vært likt i 2 uker nå. Begynner å lure på om kroppen min skjønner at livmorhalsen skal åpnes, babyen trykker seg lengre og lengre ned i bekkenet. Jeg har termin på fredag og fikk beskjed om at babyen ville komme når somhelst for 6 uker siden, føles som om jeg har ventet i en evighet.

Krysser fingrene for at det tar seg opp for deg slik at du kommer i mål og får se nurket ditt snart. Det skjer jo i løpet av de neste to ukene uannsett og to uker går jo egentlig fort. Vi har jo tålt 40 uker så to til (i verstefall) bør gå greit.

Lykke til, Ønsker deg masse vondt (i form av rier)

Skrevet

Yepp. Gikk ti dager over forrige gang, så jeg er forberedt, men vil at det skal skje noe NÅ :o)

Skrevet

Jeg som håpet at du var i full gang med fødselen....... Du så ganske fødeklar ut på treffet i dag....

Sender deg masse fødestøv******

Krysser mine fingre og tær, ber også den lille i magen min om gjøre det samme...

Lykke til

Skrevet

Ja vil at det skal skje NÅ, er veldig klar for mye vondt og en super premie etterpå!

Overtid må være grusomt, jeg er første gangs så vet ikke hva jeg går til men legen forberedte meg på overtid på kontrollen i dag. Babyen vil ut men kroppen vil ikke slippe han ut enda.Hm tragiske greier overtid er fint på jobb hvor vi får ekstra betalt, men i svangerskapet er det bare dritt, skummelt også med tanke på fare for infeksjoner hos barnet. De oppdager vanligvis ikke slikt før etter fødselen og barnet kan bli skikkelig sykt. Håper det ikke blir for mye overtid. Huff ti dager over sist, håper du slipper det denne gangen da.

Lykke til

Skrevet

skjønner jævli godt hva du mener!! Har hatt maserier siden onsdag forje uke, og har termin i morra.. har vært inne 2 ganger, men falsk alarm begge gangene.. drit kjipt!!! er drit lei!!

Skrevet

Takk!

Nå kommer de hvert åttende minutt og varer et minutt, men det gjør jo ikke vondt så de virker ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...