Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Det overrasker meg hvor slitsomt alt er om dagen. Er i uke 28 og er klar over at jeg er gravid og ikke syk for å si det sånn. Er 20%sykemeldt og må ærlig innrømme at jeg syes det er for lite. Jeg er så sinnsykt sliten etter jobb og i det siste har det ikke vært spes. travelt der om dagen engang! Lider som så mange av dårlig sammvittighet overfor sjefen. Vil liksom være så "flink", men hvem går det ut over... MEG. Har så lyst til å sykemelde meg mere, men vet ikke om jeg "tør" hvis dere skjønner. Synes det er så ekkelt å komme med sykemeldingen. Føler at jeg blir sett på som en pyse som ikke tåler noen ting. Huff det er ikke lett med disse sjefene bestandig. Og ang kynnere kan man ha det selv om magen ikke blir helt hard? Jeg har det endel om dagen at jeg på en måte blir kjempe sliten i magen nederst, føles litt som mensen vondt og får behov for å sette meg ned. Ganske ubehagelig egentlig, men magen er ikke hard når jeg "trykker" på den med handa. Noen som vet?? Sorry langt innlegg, men hadde behov for å blåse ut litt...
plutseligbolle Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Det er litt mange forståsegpåere som skal mene så mye om hvordan man skal føle seg når man er gravid. Heldigvis er det en del folk som prøver å legge vekt på at dette nye livet er det viktigste av alt, og at den gravide sjøl må vite hvordan hun har det og hva hun trenger. Jeg tror at hvis man føler seg innmari sliten så skal man ikke skamme seg for å få sykemelding. Det er sikkert innmari dumt å være helt utslitt når man skal begynne på den virkelige jobben, nemlig å HA barn. Graviditet er jo ikke en sykdom, sier mange, men det er jammen meg en tilstand med mange bivirkninger! Og det er jo ikke akkurat ingenting vi går gjennom heller. Gå og få utvidet sykemelding du, og gjør babyen din og deg selv en tjeneste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå