Gå til innhold

hvilken størrelse i tøy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte det samme som deg lenger med spire, for meg er ihvertfall 42 og 44 vanlige størrelser når jeg ikke er tykk, noe jeg dessverre har vært de siste 3-4 årene... - nå bruker jeg str 52, og må ærlig talt si jeg har litt problemer med å finne klær i mine størrelser!

jeg syntes det er utrolig vanskelig å finne bukser, bruker alt fra 48 til 52, topper går i alt fra L til XXL...har ikke turt å begynne å se på mammatøy engang, er redd jeg ikke finner noenting...og det er så nedverdigende...

Annonse

Hmmmm...

Jeg har funnet fint mammatøy på H&M. Str XL passer meg nedentil, og er vel 50 i gjennomsnitt på bukser jeg og! Føler meg veldig vel i mammaklærne, sitter som et skudd. Gruet meg veldig til shopping jeg og, men det ble faktisk veldig gøy! Lykke til på letingen!

Jeg bruker også str 42, og JA - jeg er over 90 kilo (fordelt på bare 165 cm da..). Men jeg føler meg ikke direkte tjukk, har alltid vært kompakt og vekten fordelt over hele kroppen. Men mammaklær i str 42/44 er lett å finne på H&M og Lindex (favoritt-mamma-jeansen min er derfra). Mamalicious (som de selger på Exit og Svangerskapet bl.a.) har også mye fint og trendy, str L går fint der :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...