Gå til innhold

Juni: *junigutt*


anntintin <3

Anbefalte innlegg

Går det bra med dere? Så på et tidligere innlegg at Odin har vært syk stakkaren... Timian fikk høy feber i natt og plagdes med pusten så jeg lurer på om han kan ha RS-viruset han også.

 

Ellers har vi det bra, travelt å være en working mum, men det er godt å være tilbake i jobb også.

 

Timian har fått dilla på å reise seg, særlig i badebaljen. Og han liker å ut å gå; løfter de små bena så høyt; kjempe morsomt å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært syk siden forrige mandag stakkaren,men har begynt og komme seg nå. Verst at han ikke har fått i seg så mye mat. Heldigvis har vi puppen:)

 

Håper for deres del at Timian ikke har det da,for det er ikke noe og spøke med...

 

Er vel travelt når du har begynt og jobbe ja tenker jeg. Føler sikkert at det blir lite tid til han i forhold til det du er vant med:)

Men sånn er det nå bare.

 

Flink Timian er blitt da. Blitt lite "trening" på oss nå, men vi tar det vel igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det pappa som trener; han synes det er så gøy å kunne si; det er det jeg som har lært han :) Koser seg hjemme de to.

 

Timian er ikke i no særlig form, spiser lite og hoster stygt. Ikke lett å være mamma som må gå på jobben da nei. Heldvis har den værste feberen gitt seg. Ringer hjem ofte for å høre hvordan det går med lillemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,blir til at man bekymrer seg en del ja (nesten for mye.)

Men guttene klarer jo seg stort sett kjempebra sammen da:)

(hehe,du la merke til at jeg skrev stort sett??.....) Neida, alt kan vel ikke gjøres slik vi mødre vil ha det da...eller? hihi

 

Odin fikk efedrin hostesaft på resept, den virka bra på hosten. Kanskje du kan ta en tlf til legen så får du resept uten og dra dit??

 

Odin satte seg opp fra mageleie i går. Fått to nyer tenner på tre dager+ at fortann nr to er på vei:) Han er ikke så verst form til tross for det:)

 

Får håpe Timian blir frisk snart da:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...