Gå til innhold

Flere enn meg som har tenkt på navn???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min mann og jeg er enige om at ei jente skal hete Amalie. Gjerne som mellomnavn. Foreløpig er vi bare enige om et guttenavn og et jentenavn. Mathias og Zarah Amalie.

Men vi må se først på UL og så om hun/han ser ut som det navnet. Ikke alle barn som gjør det.

Jeg skulle egentlig hete Trine. Men mamma syntes ikke jeg lignet på en Trine - så jeg fikk Nina istedet.

lista var ganske kort til første mann, og da det ble en gutt var ikke navnet vanskelig, for det var en tro kopi av sin far (og er det ennå både i utseende og sinn) og dermed fikk gutten farens mellomnavn. Men nå har jeg allerde begynt å lage liste med navn;) Det som er at man ofte assosierer folk man kjenner eller har hørt om med de ulike navnene.... har selv elisabeth som mellom navn, men kunne for eksempel aldri kalt jenta mi det fordi jeg ser for meg en liten rund morsk dronning:)

Annonse

Jeg tenker nok litt som deg, venter med å gå å kikke på alt det nydelige babytøyet og å tenke mer på navn fram til jeg kommer til uke 12 tenker jeg. Men babyen har allerde fått sin første body av svigersøstera mi;) utrolig koselig;) Ho er så klar for å bli tante, og få søskenbarn til sine nydelige døtre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...