Gå til innhold

Sf mål,dere som er i uke 38-40????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er swlv i uke 38 og sf mål på kontroll i dag var på over 40 og legen nevnte keisersnitt....hva ligger dere andre på???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 40 mitt sf mål var 35 i dag men hodet er festet og langt nede i bekkenet. Min store gull gutt har også lagt seg i skikkelig fosterstilling, så sf er lite i forhold til hans str.

Har hodet festet seg hos deg, er det høyt eller dypt i bekkenet?

Babyen trenger ikke være kjempe stor selvom sf er høyt, det kan jo være babyen som har strukket litt på seg, mye fostervann eller legen som har målt feil.

Jeg kan jo fortelle at mitt sf mål var 38 i uke 36 og gutten min er estimert til ca 4 kg nå.

Skrevet

Å ja,legen mente at hodet var festet....har så ubehag å press og trykk og smærter over alt at jeg snart blir gal....tungt å puste å syns jeg. Hvordan er det med deg da?

Skrevet

Når han strekker på seg er det tungt å puste ja, rumpa når helt opp under ribbeina og det er et enormt trykk nedover gjør skikkelig vondt.

Får håpe for din del da at legen målte feil evt at babyen strakk litt på seg at den ikke er kjempe stor. Har du lenge igjen til termin?

Skrevet

hei!

er i uke 38 nå, men sist jeg var på kontroll, i forrige uke, målte legen sf-målet til å være 34 cm.

Skrevet

har termin ca 2mars,men den er ikke sikker da,de trur det evt er litt før....

Skrevet

Uke 41, sf-mål på 41. Så her skal jeg på kontroll for å se hvor stor ungen er. Hodet er festet her og=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...