Solstråle* Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Trenger krisehjelp her nå. Skal på jobbintervju i moren rett etter jobb... Må ha med attester, men de er borte vekk!! Det er det orginale vitnemålet mitt fra BI og orginalene til alle attestene jeg har.... Vet jeg har de i en sølvgrå mappe et sted. Men finner de altså ikke! Er det noen her som kan hjelpe meg?? Eller har nummeret til en klarsynt jeg kan ringe? Er helt desperat her! Hvis det hjelper er født 10.11.76 og heter Heidi.
Solstråle* Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 dytter igjen... sorry... alt må prøves:-)
mariella Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Se etter i nærheten av et gammelt vannrør eller en annen vannkilde, feks i vaskekjelleren eller på loftet...
Elastica Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har desverre svært liten erfaring med å finne ting, men kan jo prøve.... Det første som slo meg var kjøkkenet -selv om det ikke er så logisk... Kan det ligge oppå kjøleskapet eller i en skuff der...? Ellers så anbefaler jeg på det varmeste TAROTKONGEN -du finner ham på nettet med tlf. Han er utrolig flink å finne ting, koster lite og er rask!! Håper virkelig du finner det -lykke til på intervju i morgen:-) Klem
Solstråle* Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2007 Tusen takk! Skal leite litt... Legger inn en tilbakemelding på hvordan det gikk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå