ஜBettyPஜ Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg er 7 dager over IKM. Baby Compen mistenker graviditet, men GT er negativ... Er som regel ganske regelmessig.
melkekua™ Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Kan være du danner hcg seint. Har en venninne som ikke testet positivt før 9 dager etter ikm. Så det kan skje! Lykke til! Håper du får en positiv test!
babygullz <3 vilde Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 hvordan føler du deg da?? krysser fingrene =)
ஜBettyPஜ Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 Er oppblåst i magen. ikke direkte menssmerter, men det er noe. Er normalt VELDIG premenstruell, humørmessig, men har ikke merka noe til det nå...
ஜBettyPஜ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2007 I dag har jeg tatt en ny GT. Har testet tidligere med sånne strips fra billigtester, i dag kjøpte gubben CB. Fortsatt negativ... 8 dager over IKM.... Skjønner ingen ting jeg. Har aldrig gått så lenge over tia før! Hva kan det være??
babygullz <3 vilde Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 jeg gikk nesten 3 uker over tid en gang jg... og har gått 8 og 9 dager over tid flere ganger... uten å ha vært gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå