Gå til innhold

Amme og erstatning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er så usikker på om jeg kommer til å ha nok melk og lurer på om noen har peiling på om det går ann å kombinere amming med å gi erstatning ?

Jeg har spurt jm om dette men hun mener at alle skal amme(av gammel skole, har flytta og skal bytte jm nå men har ikke vært hos den nye ennå)

Samtidig vet jeg at moren min nesten ikke hadde melk og lurer på om dette kan gå i arv...?

Er opptatt av at babyen skal få nok mat så klart så man må kanskje bare se når man har født men ville bare høre om noen hadde erfaringer med det! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan bruke begge deler... Hvis du føler du har lite melk, bør du amme oftere. Prøv også amme te. Det funker........

Jo mer du ammer, jo mer melk får du ;:o))

Skrevet

Sant det og man vil vel merke hvis babyen ikke får nok vil jeg tro :)

Takk for svar!

Skrevet

Babyen vil ikke være fornøyd + du vil merke det på vekten ;o)

Skrevet

Klart du kan kombinere amming og erstatning. Jeg har to jenter, og har måttet gjøre dette med begge mine. Men har ikke klart å amme så lenge, da jeg nesten ikke hadde melk til de. Første ammet jeg kun i 6 uker, og andremann i 3 mnd. Da ville hun ikke ha mer av meg, hun hylte og skrek da jeg la henne til.. Så da sluttet jeg.. Er nå gravid med nr 3, og er spent på hvordan ammingen kommer til å gå denne gangen, men er innstilt på å gjøre et godt forsøk denne gangen..Men har jeg ikke melk, så hjelper det jo ikke uansett hvor mye jeg prøver.. Min mor hadde heller ikke melk til meg. Men jeg tror ikke det er noe du skal tenke på, gjør heller ditt beste for å få det til. Det går nok helt sikkert bra. Og hvis ikke, så er det ikke noe nederlag å gi flaske.

Skrevet

vi prøver! :)

Har enda to måneder igjen, men det er utrolig hvor mye man rekker å bekymre seg over i ventetiden gitt..hihi..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...