Gå til innhold

PGD noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også fått disp. og får dekket alle utgiftene. Da jeg responderer dårlig på behandlingen har jeg måtte bruke høye doser, så bare medisinene har kostet en hel liten formue. Hvor mye de tar i Sverige vet jeg ikke.

Jeg fikk ut 10 egg, 5 var umodne, 5 ble befruktet og 3 ble testet.

Kjempeglad på dine vegne at du fikk ett friskt egg. Jeg har også tanslokasjon. Den er mellom kromoson 13 og 14. Hvilken type har du?

Måtte du vente lenge på Sverige før de startet behandlingen? Har du hatt gode erfaringer?

Tror jeg får ett nytt forsøk, men det er vist helt fullt framover. Min barnmorska sa at nå var det utrolig mange norske par som kommer, og at det har helt tatt av, og de er fullbooket frem til juni/juli. Håper alikevel at de kan ta meg innimellom, og gi meg ett nytt forsøk.

Krysser fingre og tær for at egget ditt har satt seg godt fast og blir en ny PGD baby i Norge!

takk, Nick,

og jeg ønsker at du og meg får barn snart!!! vi vet at vi trenger å bli tålmodig and ha massse faith,

translokasjonen er mellorm kromosom 3 og 7, og 6 egg ble testet, jeg fikk 10 folikker, men bare 8 egg, alle ble befruktet.

vi fikk dispensasjon i midt oktober, Karolinska sa at det var ikke plass til juni-july 07, men jeg acepterte det ikke, jeg snakket mye med dem og ullevaal, mye press, og jeg fikk plass til å begynne i januar, faktisk jeg ville begynne i december,

i Karolinsk var så hyggelig, men de har ikke så mye tid til å snakke, men kanskje det er normal i dette delen av verden??

organisasjon mellom Ullevaal og Karolinska, når gjelder ultrasounds, blodprøver, etc, er sååå dåårlig, dårlig kommunikasjon mellom them, vi må fikse alt selv,

Je ønsker deg lykke til,

og for min del jeg ber og ber til alle mine saints!!!!

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...