Gå til innhold

Mistet - men prøver igjen :) Ny her...

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

Da er jeg kommet inn hit jeg også. Mistet i sa for to uker siden, men nå prøver jeg videre. Håper veldig på å bli gravid på første forsøk igjen.....

Var på gu i dag, og da kunne han se at jeg har El om et par dager :) Han sa at det ikke medisinsk er noen grunn til å vente, men at han alikevel anbefalte det.. Ikke f... om jeg har tenkt å vente. Så her blir det sengekos i noen dager fremover. Noen flere i samme situasjoen som meg? Korselig med litt oppbakking :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8333741-mistet-men-pr%C3%B8ver-igjen-ny-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Lykke til med prøvingen. Jeg hadde en ex. u i høst og er nå igang igjen med prøving. Før jeg fant ut at det var ex.u trodde jeg det var en MA, jeg var av samme innstilling som deg, prøve igjen så fort som mulig. Jeg kjenner flere nydelige barn som er "rett etter SA/MA barn". Bare lykke der!

Krysser fingrene:-)

Annonse

Jeg hadde en SA 10 feb..og nå prøver vi igjen. Orker ikke å vente til etter første mens. Vet jo ikke helt når jeg har eggløsning..men regnet ut at det skulle være i dag viss jeg regner med en 28 dagers syklus. Men har ikke merket noe tegn til EL i dag. Syklusen kan vel gjerne bli litt lenger etter en SA. Hadde vært så gøy å fått det til på 1 pp. Klarte det på 1 pp før SA, så vi håper :) Men det er vel best å være litt tolmodig så vi ikke blir alt for skuffet.

Fiffia :)

Hei.

Trist å lese at du mistet.

Jeg hadde en MA i januar, blø fem uker pga en hormonforstørrelse. Siste uke jeg fikk mensen endelig og på i dag vi kan begynne å prøve igjen, JIPPI!

Krysser fingrene for alt som er her inne!

Lykke til ;-)

Hei

Hadde SA for litt over en uke siden og vi skal nå i gang med å prøve igjen snart. Aner ikke når jeg har EL, så vi får bare kose oss i tiden fremover og ta det som det kommer.

Håper også på klaff på første forsøk.

Krysser fingrene for alle sammen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...