Gå til innhold

En liten solskinnshistorie ;-)

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd å bli gravide siden våren 2004. For ett år siden begynte vi med assistert befruktning, men ikke IVF da. I høst, uten hell med hjelpen vi til da hadde fått, kom vi igang med IVF. Første forsøk måtte utsettes pga en cyste. Kom igjen i januar, var inne til egguttak og satte inn igjen ett egg den 26.januar. Skulle bruke Progestan tre ganger om dagen, og bivirkningene her kunne minne om symptomer på graviditet, så jeg ropte ikke altfor høyt selv om jeg kjente stikninger i magen og ømme bryst. Den 9.februar skulle vi inn igjen til testing, og skuffelsen var stor da beskjeden var "den var desverre negativ". Var så trist!! Dro hjem igjen, tenkte at jeg ikke måtte bli altfor langt nede i og med at man jo vil prøve igjen. Fortsatte på Progestan, og selv om den kunne forsinke menstruasjonen lurte jeg litt når den var 7-8 dager forsinket. Den 18 dagen tok jeg en test, mest for moro skyld - turte jo ikke håpe.... Og plutselig lyste to rosa streker mot meg!! Er det mulig!? En test til dagen etter viste det samme... Herregud, jeg er gravid!!

Skriver dette for å si at alt er mulig, og jeg ønsker dere så mye lykke til!! Trodde jeg skulle tilbringe masse tid her inne med dere, men må visst komme meg over på 1.trimester... Hold håpet varmt!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8333564-en-liten-solskinnshistorie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei figalopp!

alltid oppmundtrende å høre sånne historier, og oppmuntringer er noe vi trenger i disse tøffe tider. Vi er ennå ikke igang, men starter på primolut tirsdag for å sette igang en syklus. planlagt egguttak og innesetting i uke 17 så det går fort. så godt å høre om vellykkede forsøk.

Lykke til!

Så fantastisk:o)!!

Mener å huske at du skrev at du hadde testet negativt, og om det gjorde noe om du fortsatte noen dager til på progestan( eller kanskje jeg blander deg med noen andre) så flaks at du gjorde det;o)

Solskinnshistorier jeg bare digger dem!!

Gratulerer så mye og storkos deg med magen........

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...