Vicky 83 Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg leiter etter et selskapslokale til bryllup. Har noen vært i selskap der? Dette er på Os, og de mange av gjestene bor i Fana. Er det for lang avstand? Tenker da spesielt på når de skal hjem igjen om kvelden. Kan bli en dyr taxi...
aosts Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Har ikke vært der, men der så det utrolig fint ut.. Tror nok ikke folk tenker på drosjeregninga, ofte må man jo fly når man skal i et bryllup! Hvis folk synes det er for langt fra Os til Fana, kan de jo ligge på hotell i Os.. Dere får sikkert dealet dere til en god rom-pris...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Har ikke vært i selskap på Stallmestergaarden, men vi skal ha bryllupsfesten vår der!! Det så utrolig fint ut! Hvis været blir fint, skal vi ha velkomstdrink i hagen rundt en vannliljedam Vi har leid buss begge veier, rekner med returen blir rundt to - halv tre på natta. Ellers kan jo man jo gå sammen og leie maxitaxi, blir ikke så dyrt per snute for en halvtimes kjøretur Lykke til!
Vicky 83 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2007 Hei Anonym! Hvordan gjør dere det med mat og servering? Hvor mange gjester har dere? Når skal dere gifte dere?
sommerfuglene Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Heihei! Vi har bestilt et cateringfirma med servitører som ordner med velkomstdrinken og middagen. Deretter kommer det bekjente som står i baren og hjelper til med kaker og kaffi og nattmaten, samt å rydde kjøkkenet etterpå og pakke ned pakkene igjen. Det er 90 inviterte, men tror ikke alle kommer, da blir det i tilfelle fullt!! Gifter oss i juni Alkohol får vi jo ta med selv, så sparer en del på det. Tror det blir veldig bra!! Signerer med nicket mitt no, er vel gjenkjent av venner allerede Hihi
Strålende Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Jeg bor på Os ;o) Taxi trenger ikke bli så dyrt, de kan jo avt samle seg noen og bestille maxitaxi ?? Ellers kan de som vil overnatte på Bjørnefjorden Gjestetun eller Solstrand Fjordhotell... Solstrand er flott da, men mulig de er litt dyre..har aldri overnattet der selv ;o) Moldegaard er jo flott sted å ha bryllup på da.. Ellers er det mulig skytterklubben i Fana leier ut lokaler, men de er jo ikke så fine som Moldegaard mener nå jeg ) Er du fra Os og eller ??
Vicky 83 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2007 Takk for svar! Nei jeg er ikke fra Os. Kommer opprinnelig fra Smørås i Fana, men bor nå ovenfor Danmarksplass. Har søkt litt rundt etter lokaler til bryllupsfest, og stallmestergaarden hørtes jo fint ut. Vi får se hva det blir til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå