Gå til innhold

Jeg kjeeeeder meg :(

Anbefalte innlegg

Er dønn sliten og orker ikke finne på noe, men jeg kjeder meg. Vi har akkurat spist middag og sett en episode med Six Feet Under (genial serie!) og nå sitter sambo og ser gamle Star Trek episoder fra 70-tallet på pc og jeg sitter her i sofaen med min bærbare og kjeder meg. Jeg har ikke lyst til å se film eller lese bok. Jeg har ikke lyst/orker ikke gjøre noe og er kjempesliten, men jeg er så rastløs. Energiløs og rastløs på en gang... Sånn er det når dagene går i ett med praksis, trening, husarbeid. Når jeg endelig setter meg ned klarer jeg ikke å slappe av...

Hmmm, kanskje jeg skal se om jeg finner tips til Portugalferien vår til sommeren...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8333070-jeg-kjeeeeder-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sitter der kanskje ikke naa lenger, men i saa fall kan jeg hvertfall svare deg, og kanskje "underholde" litt med det?.. hihi.

Sitter her og kjeder meg jeg ogsaa.. Ingenting paa TV, mannen min er paa svoemmetrening, og har ikke engang noe husarbeid aa sysle med. (Kan jo alltids skifte kattesanden, men det frister heller daarlig!!)

Du faar samle krefter til i morgen, med ny travel oekt med alt det su har aa gjoere! Godt med litt avslapning av og til ogsaa, og bare ikke gjoere noen ting! Jeg er arbeidsledig for tida, og sliter med aa ikke ha noe aa gjoere i det hele tatt! Hadde storkoset meg som husmor hadde jeg hatt barn i huset, men det har jeg altsaa ikke... Derfor er jeg her inne paa MIK og troester meg selv...

Portugal hoeres bra ut da! Har aldri vaert der, men har innmari lyst!

Bor i Spania jeg da (Valencia) saa det er kanskje mye likt, men likevel! Det er saa rart, for Portugal er jo nabolandet her, men det er liksom saa anonymnt og bortglemt paa en maate.. Jeg vet ingenting om landet egentlig, og kjenner ingen som har vaert der!

Du faar fortelle hvordan det var naar du kommer igjen!

Lykke til med det da hvertfall!

Kos deg masse resten av kvelden, og ha ei fortsatt god uke!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8333070-jeg-kjeeeeder-meg/#findComment-8334496
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...