Gå til innhold

noen som har prøvd healing?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo!

Hilsen fra en litt overtroisk dame.....:-) he, he

Jeg har prøvd healig to ganger, ganske spennende men og litt skummelt........ Men jeg tror litt på det. Jeg har vært hos to forskjellige, og begge sier at jeg skal få ett barn til.

Begge damene fortalte meg personlige ting som de ikke kunne ha vist om meg.... F.eks sa hun som jeg sist var hos at jeg var litt skeiv i bekkenet, javel tenkte jeg. Men så gikk hun over hele kroppen, og sa at jeg var litt stiv i nakken på høyre side, jeg var også litt stiv i kuleleddet i høyre hofte. Begge disse tingene var ting jeg ikke hadde tenkt særlig over, men når hun nevnte det så stemte det. Jeg trodde nakken var stiv pga litt stress, og hofta kjente jeg bare sånn av og til. Alt dette hang visst sammen med det skeive bekkenet, som hun ved hjelp av tanken "reparerte". Bare le, men jeg har faktisk ikke kjent noe til dette siden jeg var der (november)..............

Hun sa ikke når jeg skulle få et barn til eller om jeg måtte få hjelp med IVF, hun sa at det kommer når det kommer.......

Vi hadde egentlig gitt opp, men nå er vi altså igang med en runde til på privat klinikk.

Det er en helt spesiell atmosfære hos disse damene. Første gangen jeg kom inn, begynte jeg bare å gråte. Følte at hun så rett "gjennom" meg..... Det lå visst tykt utenpå at jeg var nervøs for timen... Begge gangene skalv/ ristet hele kroppen mens hun "healet" meg, og begge gangen rant tårene uten at jeg visste helt hvorfor jeg gråt.. Begge gangene følte jeg en "indre ro" når jeg hadde vært der. Men om det hjelper for å bli gravid vet jeg jo enda ikke!

Men hvis du tørr er det en spesiell erfaring å ha med seg. Tror ikke du skal håpe på å bli gravid med en gang etterpå, men det er verdt et forsøk. Hun jeg var hos sist, mente at hun aldri hadde tatt feil, og hun får kunder fra hele landet. Hun holder til på Sandnes.

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...