kine 24.12.2007 Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Måtte bare lage en oversikt siden det kun er en positiv prøve så langt. Det er jo ganske mange vi ikke har hørt noe fra. Ingen som har fått positivt disse tre første dagene? MANDAG 19. FEBRUAR ------------------------------------ Miss_X_1974____________________________TR gammel (p)røver 8.pp sibbeth Marthe Prøver.. TIRSDAG 20. FEBRUAR ------------------------------------ LallaWish =) kinemiri________________________________TR Tussas5pp ONSDAG 21. FEBRAR ---------------------------------- Yaddaline_______________________________TR Turbotrollet yummym_______________________________TR alleredemamma Flippa Nøtt TORSDAG 22. FEBRUAR -------------------------------------- _elisabet_ TriMiEx-tror jeg det er omtrent her. micro - 3pp - el 10.02 *dreamer*_______________________________TR Keepontrying (her omtrent Petronella ) (tror jeg da.....) FREDAG 23. FEBRUAR ------------------------------------ Fant-4pp Tasselur Lakenzkrekk Mumsima E msen 3.pp Venter på en liten spire 3pp Oline Brumm... vente vente vente Amanah LØRDAG 24. FEBRUAR ----------------------------------- *Bea* Martha78 musa88 5pp Harepus prøver igjen 8. pp Vestlandske meierier a/s Pariserdama - 2pp NordlysparØnskerSpire(2pp) SØNDAG 25. FEBRUAR ------------------------------------ Helen27 aite Inventum 4pp_________________________JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Nøtt Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 MANDAG 19. FEBRUAR ------------------------------------ Miss_X_1974____________________________TR gammel (p)røver 8.pp sibbeth Marthe Prøver.. TIRSDAG 20. FEBRUAR ------------------------------------ LallaWish =) kinemiri________________________________TR Tussas5pp ONSDAG 21. FEBRAR ---------------------------------- Yaddaline_______________________________TR Tu rbotrollet yummym_______________________________TR alleredemamma Flippa Nøtt___________________________________TR TORSDA G 22. FEBRUAR -------------------------------------- _elisabet_ TriMiEx-tror jeg det er omtrent her. micro - 3pp - el 10.02 *dreamer*_______________________________TR Keepontrying (her omtrent Petronella ) (tror jeg da.....) FREDAG 23. FEBRUAR ------------------------------------ Fant-4pp Tasselur Lakenzkrekk Mumsima E msen 3.pp Venter på en liten spire 3pp Oline Brumm... vente vente vente Amanah LØRDAG 24. FEBRUAR ----------------------------------- *Bea* Martha78 musa88 5pp Harepus prøver igjen 8. pp Vestlandske meierier a/s Pariserdama - 2pp NordlysparØnskerSpire(2pp) SØNDAG 25. FEBRUAR ------------------------------------ Helen27 aite Inventum 4pp_________________________JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Tasselur Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 MANDAG 19. FEBRUAR ------------------------------------ Miss_X_1974____________________________TR gammel (p)røver 8.pp sibbeth Marthe Prøver.. TIRSDAG 20. FEBRUAR ------------------------------------ LallaWish =) kinemiri________________________________TR Tussas5pp ONSDAG 21. FEBRAR ---------------------------------- Yaddaline_______________________________TR Tu rbotrollet yummym_______________________________TR alleredemamma Flippa Nøtt__________ _________________________TR TORSDA G 22. FEBRUAR -------------------------------------- _elisabet_ TriMiEx-tror jeg det er omtrent her. micro - 3pp - el 10.02 *dreamer*_______________________________TR Keepontrying (her omtrent Petronella ) (tror jeg da.....) FREDAG 23. FEBRUAR ------------------------------------ Fant-4pp Tasselur________________________________3 neg tester så langt Lakenzkrekk Mumsima E msen 3.pp Venter på en liten spire 3pp Oline Brumm... vente vente vente Amanah LØRDAG 24. FEBRUAR ----------------------------------- *Bea* Martha78 musa88 5pp Harepus prøver igjen 8. pp Vestlandske meierier a/s Pariserdama - 2pp NordlysparØnskerSpire(2pp) SØNDAG 25. FEBRUAR ------------------------------------ Helen27 aite Inventum 4pp_________________________JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
kine 24.12.2007 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 MANDAG 19. FEBRUAR ------------------------------------ Miss_X_1974____________________________TR gammel (p)røver 8.pp sibbeth Marthe Prøver.. TIRSDAG 20. FEBRUAR ------------------------------------ LallaWish =) kinemiri________________________________TR Tussas5pp ONSDAG 21. FEBRAR ---------------------------------- Yaddaline_______________________________TR Tu rbotrollet yummym_______________________________TR alleredemamma Flippa Nøtt__________ _________________________TR klarforbarn______________________________JA??!? TORSDA G 22. FEBRUAR -------------------------------------- _elisabet_ TriMiEx-tror jeg det er omtrent her. micro - 3pp - el 10.02 *dreamer*_______________________________TR Keepontrying (her omtrent Petronella ) (tror jeg da.....) FREDAG 23. FEBRUAR ------------------------------------ Fant-4pp Tasselur_________________________ _______3 neg tester så langt Lakenzkrekk Mumsima________________________________JA??!? E msen 3.pp Venter på en liten spire 3pp Oline Brumm... vente vente vente Amanah LØRDAG 24. FEBRUAR ----------------------------------- *Bea* Martha78 musa88 5pp Harepus prøver igjen 8. pp Vestlandske meierier a/s Pariserdama - 2pp NordlysparØnskerSpire(2pp) SØNDAG 25. FEBRUAR ------------------------------------ Helen27 aite Inventum 4pp_________________________JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 MANDAG 19. FEBRUAR ------------------------------------ Miss_X_1974____________________________TR gammel (p)røver 8.pp sibbeth Marthe Prøver.. TIRSDAG 20. FEBRUAR ------------------------------------ LallaWish =) kinemiri________________________________TR Tussas5pp ONSDAG 21. FEBRAR ---------------------------------- Yaddaline_______________________________TR Tu rbotrollet yummym_______________________________TR alleredemamma Flippa Nøtt__________ _________________________TR klarforbarn______________________________JA??!? TORSDA G 22. FEBRUAR -------------------------------------- _elisabet_ TriMiEx-tror jeg det er omtrent her. micro - 3pp - el 10.02 *dreamer*_______________________________TR Keepontrying (her omtrent Petronella ) (tror jeg da.....) FREDAG 23. FEBRUAR ------------------------------------ Fant-4pp Tasselur_________________________ _______3 neg tester så langt Lakenzkrekk Mumsima________________________________JA??!? E msen 3.pp Venter på en liten spire 3pp Oline Brumm... vente vente vente Amanah LØRDAG 24. FEBRUAR ----------------------------------- *Bea* Martha78 musa88 5pp Harepus prøver igjen 8. pp Vestlandske meierier a/s Pariserdama - 2pp NordlysparØnskerSpire(2pp) Stjernøye <3 lille stjerne (9. pp) SØNDAG 25. FEBRUAR ------------------------------------ Helen27 aite Inventum 4pp_________________________JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Tussa og Sofie Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 MANDAG 19. FEBRUAR ------------------------------------ Miss_X_1974____________________________TR gammel (p)røver 8.pp sibbeth Marthe Prøver.. TIRSDAG 20. FEBRUAR ------------------------------------ LallaWish =) kinemiri________________________________TR Tussas5pp_________________Bommet på IKM, venter TR 22/2 ONSDAG 21. FEBRAR ---------------------------------- Yaddaline_______________________________TR Tu rbotrollet yummym_______________________________TR alleredemamma Flippa Nøtt__________ _________________________TR klarforbarn______________________________JA??!? TORSDA G 22. FEBRUAR -------------------------------------- _elisabet_ TriMiEx-tror jeg det er omtrent her. micro - 3pp - el 10.02 *dreamer*_______________________________TR Keepontrying (her omtrent Petronella ) (tror jeg da.....) FREDAG 23. FEBRUAR ------------------------------------ Fant-4pp Tasselur_________________________ _______3 neg tester så langt Lakenzkrekk Mumsima________________________________JA??!? E msen 3.pp Venter på en liten spire 3pp Oline Brumm... vente vente vente Amanah LØRDAG 24. FEBRUAR ----------------------------------- *Bea* Martha78 musa88 5pp Harepus prøver igjen 8. pp Vestlandske meierier a/s Pariserdama - 2pp NordlysparØnskerSpire(2pp) Stjernøye <3 lille stjerne (9. pp) SØNDAG 25. FEBRUAR ------------------------------------ Helen27 aite Inventum 4pp_________________________JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! ♥Stjernøye♥lille stjerne♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå