Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #26 Skrevet 22. februar 2007 tusen takk jenter:) da er vi atter en gang hjemme fra klinikken. nurket har det helt supert inni der, så nå er det bare til å slappe av i kveld, for i morgen braker det løs:) nå er det 11 timer til jeg blir satt i gang. gleder meg masse til å få møte nurket som har gjemt seg i magen min i 9 måneder, men er litt skremt med tanken på fødsel. føler liksom at jeg har fått så mye tid til å grue meg nå.... nå skal jeg og samboer nyte siste kvelden vi har sammen alene. gir en liten lyd i morgen tidlig før vi drar:)
kfitjar Skrevet 22. februar 2007 #27 Skrevet 22. februar 2007 Du får ha lykke til....håper du får en kjempe flott fødsel, og alt står bra til med nurket. Kommer til å tenke masse på deg imorgen. Mannen min har bursdag imorgen, så det er en flott dag å bli født på!! :-)
m@rie82 Skrevet 22. februar 2007 #28 Skrevet 22. februar 2007 å!! MASSE lykke til i morgen!! så heldig du er som snart får møte nurket ditt!! husk at hver ri er en ri nærmere... :)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 22. februar 2007 #29 Skrevet 22. februar 2007 Du er jo helt super til å oppdatere! Lykke lykke til!!! Åhh tenk nå er det ikke lenge før du har babyen i armene dine
MammaAskepott Skrevet 25. februar 2007 #30 Skrevet 25. februar 2007 Heisann!!! Du ligger vel på KK no og koser deg med din lille nyfødte, Nutti? Eg kom heim i går kveld, då me var friske begge to! Ette mange timer med modningsrier, reiste me på KK torsdagskvelden. Ikkje rare utviklinge de fyrste timane, men på 3,5 time vart det full åpning, og veslejenta vår kom til verda på Storken natt til fredag! Spent på å høyre kordan det gjekk med deg!! Så bale for deg å reise så mykje fram og tilbake da!! Men, no er det overstått, og du kan kose deg med nurket ;-) Klem, Kjeiken
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #31 Skrevet 25. februar 2007 Hei:) Lille Leonora er kommet til verden og vi ligger fortsatt på KK. skulle reise hjem i dag, men fikk ikke lov pga infeksjonsfare for babyen siden vannet gikk så lenge før hun ble født. nå har samboer tatt pcen med seg til meg så her kommer fødselshistorie i samme slengen. legger den ut som en egen tråd. satser på at vi får komme hjem i morgen da. heldigvis fikk vi familierom nå for natten, (flaks siden det egentlig var fullt her) for jeg hadde ikke orket en natt til alene. jeg var så forberedt på å reise hjem i dag at jeg ble helt fra meg da de sa jeg ikke kunne. jeg forstår jo hvorfor og ville jo ikke dratt hjem uansett når det er sånn, men jeg fikk liksom ikke vite om det før samboer kom for å hente meg... men nå koser vi oss alle tre:) gratulerer så mye med den lille jenten deres kjeiken:) mange klemmer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå