Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 så gikk litt av vannet kl 16.30 i dag, ringte føden og fikk beskjed om å bare slappe av og ta på meg et bind som jeg måtte ta med opp. hodet er ikke festet, men siden ikke allt gikk på en gang, så skulle jeg bare bli hjemme en stund til. så nå går jeg her og lekker, uten en eneste rie, og venter på at klokken skal bli såpass at vi kan levere fra oss gutten og kjøre opp. hvis ikke fødselen setter i gang av seg selv i løpet av det neste halvannet døgnet, så blir jeg satt i gang fredag formiddag. GLEDER MEG! meeeen, jeg er rimelig forberedt på å bli sendt hjem igjen. ønsk meg lykke til jenter, jeg trenger det visst:) sender masse fødestøv til alle fødeklare og dere som er på og over termin. mange klemmer:)
Knøttemor Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Åååh, masse lykke til!! Du må holde oss oppdatert! Klem!
chill+enda en til Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Åh, masse lykke til da! Håper det ikke drøyer for lenge! Blir spennende å se
kfitjar Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Åhhhhh... Lykke til! Men hvorfor skal de vente så lenge før de evt setter det igang? Da jeg fødte andremann ble han født med lungebetennelse siden det gikk mer en 24 timer ifra vannet gikk til han ble født. Det gikk fint med han , men vi måtte være lenger på sykehuset og han måtte få antibiotika. Jeg skjønner ikke det, der.... Uansett sender deg masse gode tanker og ønsker. Håper riene starter snart!
Berma Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 lykke til!!! jeg er misunnelig...jeg vil også føde nå....
Brun&blid Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Lykke til da, heldiggrisen. Hadde samme termindag som deg og er RIMELIG klar for at det skal skje noe her... Hadde bare vært fantastisk med noe annet enn TV hele dagen...
nicki Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Åh, jeg hadde også termin 19. og vil så GJERNE også være igang snart! Går på veggen her! Lykke til og håper fødselsen går greit!
MammaAskepott Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Håper for din del alt går av seg sjølv da!! Om ikkje, havner me på OBS på KK samtidig ;-) Trur eg har forstått det slik at du oppholder deg i bergen du og!? Uansett, lukka te!!!
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 Lykke til!!! Tar endel av det fødestøvet du sendte ut. Termin i morgen - og her er det heeelt stille, ikke noen tegn til fødsel... Håper du ikke blir sendt hjem igjen!! Stå på!
Lirum Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Du har gitt oss "overtidige" et gyllent håp! Lykke til - den som kjente den hærlige oppslukende smerten :-) Jeg er Så klar for å gå igjennom portalen at jeg jeg jeg.... Først vil jeg bare gratuelere deg! Det blir SÅ spennende!
m@rie82 Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 å!! spennende!! ønsker dere masse lykke til!!
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 21. februar 2007 Jepp, holder til i bergen:) nå er jeg altså hjemme igjen. satt i over to timer å ventet på å få komme til der oppe, de hadde det visst travelt, og hadde ikke helt forstått at vannet faktisk var gått, de trodde at jeg bare trodde at det var gått... sukk.. håpløst av og til.... men, hvis ikke det skjer noe i løpet av natten skal jeg inn å ta infeksjonstest i morgen formiddag. hvis den er helt fin blir jeg satt i gang fredag morgen. hvis ikke blir jeg satt i gang i morgen kveld. grunnen til at jeg ikke blir satt i gang før fredag er at de venter visstnok alltid 24 timer etter at vannet har gått, og siden de ikke setter i gang fødsler slik at babyen kommer om natten, så blir det ikke før fredag morgen altså..... så da er det bare til å vente og se.... tusen takk for alle lykkeønskinger:) skal holde dere oppdatert og fortsetter å sende ut fødestøv i massevis:) klem til alle:)
MammaAskepott Skrevet 22. februar 2007 #15 Skrevet 22. februar 2007 Krysser fingrene for deg, og at riene snart begynner!! Me skal jo gjennom det likevel, så la de komme ;-) No ser det ut for at det ENDELIG tar eg opp her hos meg. Om ikkje det skulle finne på å stoppe opp igjen da... Sitter og tar tia no!! hehe.. 8 min mellom kvar! Så da slepper eg forhåpentligvis å møte opp til timen på OBS klinikken fredagsmorgon!! Men, uten at eg veit kven du er, så vil me nok mest sannsynlig treffe på kvarandre i gangene på barsel da ;-) Tvi, tvi !!!!!!!!
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #16 Skrevet 22. februar 2007 kjeiken: krysser fingrene for at det ikke har stoppet opp hos deg:) her har det fortsatt ikke vært en eneste rie, men jeg er så spent at det allikervel har vært dårlig med søvn i natt, så nå er jeg stuptrøtt, men får jo selfølgelig ikke sove... typisk. vi sees nok uansett på barsel da:) lykke til. klem
Hanne-mor Skrevet 22. februar 2007 #17 Skrevet 22. februar 2007 Masse masse lykke til både til Nutti og Kjeiken Håper dere føder snart, og at fødselen går kjempefint! Dere får holde oss oppdatert
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #18 Skrevet 22. februar 2007 da går turen til føden for å ta blodprøver og sjekke at allt er bra med nurket. fortsatt ikke tegn til rier, men jeg lekker som en sil. tror aldri jeg har vært så glad i bind som nå takk for alle lykkeønskinger. kommer tilbake med mer:)
MammaAskepott Skrevet 22. februar 2007 #19 Skrevet 22. februar 2007 Hmm... rart de riene dine ikkje kjem snart!! Er kun vant med at riene som starter det heile, og så går vatnet seinere i fødselsforløpet eg... Kan tenke meg det går ein del bind ja... hihi.. Her går det opp og ned med desse riene. Skulle egentlig på kontroll til JM i dag, men ringte heller. Ho sa at det eg har no e modningsrier som plutselig tar seg ein halvtimes pause! Men så kjem de plutselig for fullt, og har kun minutters mellomrom. Så det kan bli ein lang dag! Ska bli godt å få det overstått og kose med nurket ;-) Spennende da!! Me får oppdatere kvarandre så lenge det lar seg gjere!! Klem
mamma til yalisa Skrevet 22. februar 2007 #20 Skrevet 22. februar 2007 Ser ut som vi er i samme situasjon. Vannet mitt gikk tirsdag, og er nå på sykehuset for å settes igang. Men var ikke moden nok, så fikk gele først. Så her er det bare å vente. Sitter på bibloteket nå, og håper på smerter he he. Håper du får rier snart, og at det starter av seg selv :-) La oss få høre hvordan det går da. Lykke til
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #21 Skrevet 22. februar 2007 og da er jeg hjemme igjen atter en gang. ble vist rundt fra ene rommet til det andre i dag, jordmor i går hadde "glemt" å gi beskjed om at jeg skulle inn å ta blodprøver i dag....sukk...men etter mye frem og tilbake fikk jeg tatt både blodprøver og sparketest. allt så bra ut nå, og skal opp igjen kl 8 i kveld for nye prøver. blir satt i gang kl 9 i morgen tidlig hvis allt er normalt (så normalt som det kan bli nå da vel å merke....). lykke til alle sammen her inne:) skal tenke på dere.
misyme Skrevet 22. februar 2007 #22 Skrevet 22. februar 2007 Lykke til ... og sender deg masse taalmodighets-tanker, det maa vel til i en slik situasjon. Jeg vet ikke om vannet gikk for meg i dag-morges, men det har ikke kommet noe mer siden da, saa .. jeg venter med aa ringe sykehuset jeg, ikke noe mer enn de vanlige og jevnlige kynnere heller !
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 22. februar 2007 #23 Skrevet 22. februar 2007 lykke til... fem og til bake ikke no kjekt men i morgen blir du iallefall satt igang lykke til...
candymams Skrevet 22. februar 2007 #24 Skrevet 22. februar 2007 Takk for fødestøv, hi hi. Håper du ikke må gå så mye lenger hjemme nå før de tar deg i mot på føden. Jeg er i uke 35 og er på venterom på barsel, så venter i spenning. De er utrolig hyggelige her, over all forventning. Fått beskjed om at jeg blir her til jeg føder og om ikke noe har skjedd i uke 37 settes den i gang, for lille gutt er så fin og frisk så det var ikke noe vits i å vente lenger, Stas ;-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå