***høygravid***.(09.11.07) Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 jeg har et spørsmål her om noe kan hjelpe meg.... er det mulig å ha en syklus på 10 uker..? sist mens var 13 desember, tatt en test i dag, men den var negativ...hva skjer... hva annet kan det være, er det noen som har noen forklaringer, eller hva som er galt når mensen ikke kommer på så lang tid.... håper hjertelig på svar...
duogjeg og vitre Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Jeg hadde mensen sist 27 november, så det er mulig. Mine sykluser har blitt lengre og lengre siden jeg sluttet med pillen i mai. Dersom du ikke vet når du har eggløsning, er det sikkert ikke uvanlig om man plutselig blir gravid. Når man har lange sykluser, er det gjerne fordi eggtokken ikke klarer å slippe egget og fortsetter å prøve. Så det kan plutselig skje. Jeg ville tatt kontakt med lege, for å ta en hormonprøve. Da vil de finne ut om du kan ha en hormonforstyrrelse. Til slutt vil jeg legge til at jeg skjønner hvor frustrerende det kan være å ha lange sykluser.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Jeg syns du skal ta deg en tur til legen, det er ikke normalt (men mener ikke at noe er galt..) å ha så lange sykluser! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå