Gå til innhold

dere som har prøvd modningsakupunktur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 5 dager på overtid og har bestilt time til modningsakupunktur imorgen...dere som har prøvd d hva er deres erfaringer?? virket d, og evt hvor lang tid gikk d før dere fødte?? vil gjerne ha ut hun snuppa mi nå og er litt smådesperat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starta når 36 uker. En gang i uka. Når 38 uker to dager på rad, da mer agresivt mot utdrivningsfasen. Er nå 39 uker. Har ikke født. Mer erfaring enn det har jeg ikke...

Skrevet

Hei.

Jeg begynte med modningsakupunktur 2 uker før jeg fødte. Rakk å få det tre ganger før jeg fødte 3 dager over termin. Jeg hadde en veldig grei og rask fødsel. Kan være at dette hjalp. Det tror jeg :)

Lykke til.

Skrevet

takk for svar!!:)

ja i etterpåklokskapens lys burde jeg vel begynt med dette før termin....håper at jeg er litt moden fra før sånn at jeg bare trenger et lite "push" for å få fødselen igang...

Skrevet

Er det noen som kan anbefale noen som driver med modningsakkupunktur i Trondheim/Fosen-området? Og når bør man starte med det?

Skrevet

Hei

Begynte behandling 2 ganger i uken fra uke 36. Siste behandling i dag og jeg har termin fredag (om 2 dager). Veldig spent på om det skjer noe. Gikk 14 dager over termin sist....

Lykke til :-)

Skrevet

Ikke så bra for meg. Fikk modningsakkupunktur 5 dager over termin sist og det endte med 50 timers åpningsfase, mislykket vakum og keisersnitt. Jeg var overhodet ikke moden og akkupunkturen satte igang riene. Vil aldri gjøre noe sånt igjen. Hadde uansett fått jordmor til å vurdere modningen først.

Skrevet

hmm...takk for advarselen....har egentlig ikke tenkt på at det kan skje..var hos jordmor igår, men hun sjekket meg ikke innvendig for åpning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...