Gå til innhold

Noen som kan hjelpe??ang el tester

Anbefalte innlegg

Har kjøpt el-tester fra billigetester,og har tatt no i en uke. 1dagen var den negativ (kun 1 strek),men de siste 6dagene har d vært en strek t der,men ikke like sterk som kontrollstreken,men nesten like sterk.(for de ska være like sterk eller så ska teststreken være sterkere visst eg ikke har forstått helt feil no?)

Er d sånn hos dere også eller?

trodde d kun kom 2streker når el var.syns d var rart at d e 2stk der.men kontrollstreken har vært den sterkeste hele tiden.

bare fortsette å ta og se om d teststreken blir sterkere eller?

hvor lenge pleier dere å ha sterke streker?1-2dager? el e jo 24-48timer etter 1sterke streken eller?

håper noen kan hjelpe.ble sikekrt litt rotete no.hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8332277-noen-som-kan-hjelpeang-el-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke el om strekene ikke er like sterke nei, men jeg lurer også egentlig på hva som er forskjellen på om det ikke er noe strek eller når det er en svak strek.. :) vet jo at da er det ikke stigning i hl, men hva vil det si når det er litt hl da ? hehe

Aldri prøvd el tester før i dag..

Hei

Jeg opplever nok mye det samme som deg "Miriam". Har tatt EL-tester (billigtester) i 9 dager nå, fikk først ingen strek, men fra helgen og til nå har jeg fått en svak strek ved siden av kontrollstreken. Skjønner ikke hvorfor.

Mener selv jeg skulle fått to streker i dag, da jeg tror EL kommer i morgen. Men men....sørger da for å ha sex minst annahver dag, så jo kroppen det selv uansett om det vises på testen eller ei.

Men det er kjipt når testene ikke spiller helt på lag. Vi er da stresset nok fra før, er vi ikke? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...