Gå til innhold

Anbefaler dere Phil & Teds e3 med søskensete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

I juni kommer andremann og jenta vår blir 20 mnd da...

Synes Phil & Teds vognen med søskensete ser ganske kjekk ut.

Er der bag til den minste som settes under eldstemann...?

Ser litt trangt ut til føttene for den som triller vognen når begge er med..eller?

Takker for alle advarsler og anbefalinger!!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er helt super, god å trille og en lett, brukervennlig vogn hvor ungen ligger supert :-) Eneste minus er at søskensetet ikke kan legges ned, men når du har nesten 2 år mellom er jo ikke storesøster avhengig av å ligge ned og sove kanskje..! :-) Hvertfall en knallgod vogn som tar liten plass og er kjempeeffektiv!

Skrevet

Har akkurat kjøpt den vognen selv. Andremann her kommer i mai, men min far var til USA en tur og fikk vognen kjempebillig der, så har allerede fått den i hus.

Synes den virker utrolig bra. HAr allerde brukt den en del til gutten vår på 21 mnd, og den er kjempegod å trille. Dessuten er den veldig lang i ryggen og god plass i sittedelen, så den kan brukes leeenge.

Kommer til å ha den som singelvogn til nestemann også, rekner med å ha den ut hele vognperioden. Så er den lett å legge sammen og slå opp, og tar ikke så stor plass sammenlagt.

Det er bag til den minste ja, den er ikke så veldig stor, men tror den holder så lenge vi trenger den iallefall. Bytter med voksiposen vår om den skulle bli for liten.

Vi har prøvd å feste setene etter hverandre, og det ble litt trangt for beina til den som triller, men det gikk helt greit.

Når minsten er så stor at han skal sitte så er det nok ikke så ofte vi kommer til å trenge søskensete, blir vel bare i spesielle situasjoner.

Gleder meg til å ta den i bruk som søskenvogn!

Skrevet

Hei dere!

Kommer dere til å bruke Phil & Ted mest til minste barnet eller største?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har vurdert den, men er litt usikker, for jeg har litt større aldersforskjell mellom mine to, det blir 2 år og 5 mnd mellom dem. 2-åringen må ha en vogn å sove i i bhg, så lenge hun skal sove på dagtid, og vi må jo ha en vogn til babyen. Har en OTH til jenta vår nå. Så er usikker på om babyen skal få OTH'en primært på dagtid og jenta sove i Phil & Ted evt, eller omvendt?

Og er i så fall Phil & ted egnet som "nyfødt"/babyvogn, eller har dere evt. enda en vogn (altså 3 tilsammen)?

Skrevet

Og ett spm til: Hvor mye kostet den i USA?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...