Gå til innhold

Sommerferieplaner med den lille?

Anbefalte innlegg

Noen som har bestemt seg for noen hyggelige sommerferieplaner?

Vi skal på sommerhuset i Sverige ved Koster, kose oss der med sol,strand og bading. Dette er vår førstemann så alt er rykende ferskt!

Greit med litt småturer i strøket første par månedene :)

Dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8332105-sommerferieplaner-med-den-lille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjempelyst til å reise til syden i august eller september en gang, men vet ikke enda, har ikke bestemt noen ting. Kan hende vi bare blir hjemme også, ingenting er jo som hjemme på de beste sommerdagene:) Ellers har vi snakket om Sverige eller Finland, er mange muligheter, men det er jo lenge til sommeren enda.

Annonse

Planlegger å ta det meste som det kommer :-) Vi skal sannsynligvis en uke i sommerhus i Danmark og det blir nok en del familiebesøk. Vi satser på en varm, deilig Norgessommer. Utenlandsreise mot sol og mer sommer blir det når høsten knuger...

Og vi håper babyen stortrives uansett hva vi finner på... :-D

Annonse

Jøss...ska alle på sånne flotte feria??

Vi blir nåkk hjæmme å kose oss-ork ikke å reis på langtur me lille.

Masse familie som kommer hjæm åsså-så da får vi vist fræm gulle våres uansett:)

Trur ikke vi har rå heller til å reis nånn plassa,-blir jo ikke akkorat rik av permisjonspængan(har 100%-så har æ hadd et vikariat på 80-100%...me shit betaling!!!)

ble invitert av foredran mine til bulgaria,men tør ikke å reise dit når babyen e bare 4 måna gammel,så vi skal bare til frankrike en tur å besøke familien hannes...MEN HERREGUD så lyst æ har å reise til syden!!ligge å sløve på tranda under sola....huuuuuuuuuuuuuuuuuuff.........

Vi reiser til huset vårt i Italia rundt St Hans. Har termin 22. april, så må nok føle litt på det før vi drar. I og med at vi drar til et hus vi kjenner godt, hvor babyseng osv står klart, så er det nesten som hjemme for oss. Snakker språket og kjenner folk i landsbyen, så om hun skulle bli syk osv., så føler jeg meg likevel trygg. Gleder meg enormt til å trille rundt der nede, til å besøke vår gamle studieby osv. Håper lille frøken klarer seg fint på tur, for vi ønsker å reise dit ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...