Gå til innhold

Så liten at den kan krype inn i et musehull...


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen

Anbefalte innlegg

Fortalte min sønn på fem at han skulle bli storebror i går.Vi viste ham på en linjal og på bilder i boka hvor stor babyen er nå osv. Han ble kjempeglad og ville ringe til mormor for å fortelle det. Det fikk han jo lov til. Da hun tok telefonen ropte han strålende fornøyt: atte, atte jeg skal bli sånn storebror! Mamma har en bitteliten baby i magen som er så liten at om den blir født nå kan den krype inn i et musehull! Utrolig hva alags bilder de får i sine små hoder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe så herlig! hvor langt er du på vei da? jeg er 10+6... 11 uker i morgen.. nærmer meg snart den "hellige" grensa.. hehe.. skal bli deilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11 uker i dag:) Det er deilig at det nærmer seg. Men det er faktisk større å komme seg til uke 10 sånn utviklingsmessig. Da er jo alle annlegg på plass og babyen går fra embryo til foster. Det skal nok gå så bra med oss så:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 15. september. Ganske så lenge til...Men pluttselig er det sommerferie. Bare fire mnd til, og etter det går det jo fort... Er lærer så begynner ferien i juni og skal ikke tilbake på jobb før etter permisjon...14 mnd uten å jobbe. Det blir rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...