duogjeg og vitre Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Har det hatt noe effekt på lange sykluser, uregelmessigheter, kluss med syklus?
cille vil-9pp-1SA Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 jeg har prøvd healing mange ganger og vært kjempefornøyd, men ikke for akkurat dette. Da har jeg prøvd noe som heter refleksologi, funker som bare det. I høst prøvde jeg det spesifikt for å bli gravid, og det ble jeg. Mistet dessverre. Har nå hatt noen behandlinger for å få orden på dette du nevner, ser ut til at det er i orden nå. Så nå har vi prøvd å fokusere på bli gravid-behandling, resultatet kommer om 1 1/2 uke...
duogjeg og vitre Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 Så spennende. Gjelder jo å finne en flink healer da. Ikke alle er synske vel. I mitt tilfelle kunne jeg tenkte meg å fått kontroll på lang syklus(hittil 3 mnd), og eventuelle fjerne pillen dersom den ikke er ute av kroppen. Slutta for ni måneder siden. Hadde uregelmessig også før jeg begynte på pillen. Måtte du holde på lenge med healing/ antall behandlinger ?
cille vil-9pp-1SA Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 healing har jeg fått litt sånn i hytt og pine, bla for bekkenløsning i første svangerskap. Funka som bare det! Refleksologi (=fotsoneterapi og akupunktur) trengte jeg bare en behandling før jeg ble gravid i høst. Nå har jeg fått 4 behandlinger, bla for tynne slimhinner etter SA, og merka at det hjalp etter 2 ganger. Har også fått litt kortere syklus nå, el kom etter 13 dager i stedet for 16. Generelt kommer det an på hvor stor ubalansen i kroppen er med tanke på hvor mange behandlinger man trenger - bådeav det ene og det andre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå