Gå til innhold

Å, jeg har vært så flink i dag....

nicco

Anbefalte innlegg

Jeg har stort sett ligget på sofaen siden jeg ble gravid. Dels fordi jeg har en skiveutsklidning i ryggen og går sykemeldt pga det. Har vondt for å stå og spesielt sitte. Dels fordi jeg har vært utrolig kvalm, utrolig svimmel pga lavt blodtrykk. Har heldigvis en mann som gjør ALT, og som kjenner meg og vet at jeg ikke er lat.

Men i dag har jeg virkelig hatt energi. Kjenner på kvalmen og må ta det med ro når jeg bøyer meg/reiser meg for ikke å svime av, og har selvfølgelig vondt i ryggen og beinet/foten, men likevel. I dag har jeg klart å gjøre litt selv om jeg har disse småplagene.

Er aleine med alle 5 ungene i kveld fordi mannen min er på jobb, noe som i seg selv kan være slitsomt når formen ikke er på topp. Men i kveld har jeg skiftet på alle sengene i huset og vasket alt sengetøyet, ble noen maskiner det. Kjenner nå at jeg har anstrengt meg mer enn vanlig, men har en god følelse fordi jeg har fått gjort litt.

Bare en liten hverdagshendelse.....

Fortsetter under...

Kjempebra..... må jo være slitsomt å ha både ryggproblemer og kvalme samtidig.

Nå fortjener du iallefall å legge deg på sofaen og slappe av resten av kvelden......

Jeg driver og maler et par vegger på kjøkkenet - mannen min river resten av kjøkkenet - kommer nytt i neste uke. Noe som blir helt topp. Så skal vi sette igang med å bygge på med 2 soverom, men pga graviditeten så blir jeg nok mest tilskuer der også....

Nyt kvelden og håper du blir bedre både i rygg og at kvalmen gir seg raskt.

Kveldshilsen...:)

Så flink du er nicco. Godt å høre at du er på beina igjen. Har lurt litt på hvordan det har gått med deg og ryggen din. Håper virkelig ikke ryggen blir verre etter som magen vokser.

Her i huset holder jeg på å fyre mannen min ut av huset. Det så kaldt og jeg får ikke varmen. Samtidig sitter jeg og venter på ikm. Sukk, får vell besøk på fredag tenker jeg.

Får håpe kreftene dine har vendt tilbake og ryggen blir bedre så du får et aktivt svangerskap framover.

klem fra

Så flink du er!!!!!!!!!

Har vasket mye klær i det siste jeg også, men det er et ork å brette det, stønn, har fullt opp av kurver med rent tøy!!!!!

Jeg har energinivå på langt under 0, er også sykmeldt, dvs delvis, har bare undervisning i rideskolen ikke stallarbeide som tar knekken på ryggene etc om dagen. Men hjemme flyter det litt ja.

Sliter med svimmelhet ja, må holde meg litt fast i veggen i ridehuset når jeg må rope litt ekstra til elevene hehe!!!

I går var jeg litt aktiv da, gjorde masse ekstra i stallen før kurs, tør ikke fortelle mannen det, da blir han bare ¨sint¨, han liker ikke at jeg kjører traktor nå!!!! Men ¨Herman¨ (traktoren altså) og jeg har et trivlig forhold hehe, alle ler av meg og navnene på kjøretøy.... Gamle traktoren ¨Fredrik¨ står og fryser han uten dører og alt, og de færreste bryr seg om han !!!!!

Jeg beundrer deg også for at du er så flink! Selv er jeg sykemeldt 50% og vil også være det til jeg går ut i permisjon i april på grunn av lav blodprosent. De timene jeg ikke jobber tilbringer jeg i sofaen foran tv'n. Kommer meg ikke mye opp akkurat.

Har heldigvis en aktiv 2 åring som sleper mamma litt rundt når han kommer hjem fra barnehagen. Får liksom litt bedre samvittighet da... :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...