Gå til innhold

April: Væer på UL idag, og gjett hva vi så der =)

Anbefalte innlegg

nei..vi så ikke kjønnet =)

Men vi så en liten baby ligge å pille seg i nesen,så putte fingern i munn =))

Så ikke tro at det er noe disse små lærere seg,åneida...de kan de allerede før de er født =)

Ellers er alt bra,mini drakk fostervann så vi så tungen gå opp og ned som bare det,suttet på tommelen,også pille seg i nesen =)

Skal tilbake i uke 35 for ny UL.

Legen spurte om jeg ville komme i uke 34,men er lei nå,så sa at vi kunne komme i uke 35,soden det er da Simen kom,men alt ser fint ut med livmorhalsen også,lang og fin og lukket=)

Dette er en gynekolog jeg ikke har likt,men kom godt overens idag,tok seg god tid både på utvendig og innvendig UL.

Så idag er dagen bra,bortsett fra at jeg fremdeles har vondt hals og ører,men har fått meg pencilin så håper på å bli frisk snart..men har så lyst på masse godt,men alt smaker jo papp.. =(

Fortsetter under...

Så bra at alt ser bedre ut nå, spesielt det med livmorhalsen din!

Da har den lille kanskje vett nok til å holde seg der inne en liten stund til i hvertfall; )

Lykke til videre, og så får du gi oss en ny oppdatering etter UL i uke 35!

Jeg for min del skal på ordinær UL 6. mars. Det blir spennende!

Hehe! Så søtt da.. h*n er hverfall i fin form da, og det ser kanskje ut som du får gå lenger også denne gangen, selv om det kanskje blir tyngre, men det er vel mye mer arbeid og styr rundt en prematur så det er vel verdt det :)

Vil dere vite kjønnet om de ser det neste gang da? eller skal dere vente å få en overraskelse?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...