Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hvordan hjelper støttestrømpene,tro?Blir man mindre hoven?Kan man få på seg skoene sine igjen, hvis man har på strømpene?Kommer meg nemlig ikke ut om dagen pga for trange støvletter...(Ble forresten anbef. av JM å bruke joggesko i stedet for støvletter, men ikke lurt, faller lett på isen da....) Noen som har erfaring?
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Som jeg skrev til en annen her nå nylig, jeg bruker joggesko, så gjør som jordmoren din anbefalte, jeg har også pigger, som pensjonistene og mange andre gravide Veldig greit å ta på skoene, og du slipper å være redd. Ingen som sier eller ser rart på meg der jeg klikker med broddene mine, ser vel heller at det er fornuftig.. Støttestrømper anbefales, hvertfall de dagene du skal gå og stå mye, men er du som meg skikkelig plaget med vann - så får du ikke på deg støvlettene dine for det.. Men, minsker hevelsen den dagen du er mye ute å går.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 ok..men får du på deg joggesko i din vanlige str., el.har du måttet gå opp et nr el.to...?
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 jeg måtte opp tre nummer , hadde holdt med to, men "arvet" skoene.... da får jeg plass til ullsokker også, det er kjekt nå om vinteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå