Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 hvor mye melk og hvor mye kanel? drikkes varm eller kaldt?
chill+enda en til Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 1 dl melk 2 ss kanel drakk det kaldt, men du kan sikkert varme det opp. Ikke godt altså :-p
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 jeg blandet det oppi en kopp med kakao, ca 3ss, da smakte det igrunn ikke så verst:) Vet ikke om det hadde noen sammenheng, men den dagen jeg prøvde dette måtte vi en ekstra tur på fødeavdelingen og sjekke om alt var bra med den lille. Han er vanligvis VELDIG aktiv, men den kvelden var det knapt en bevegelse.... kanel skal jo ikke være farlig men tror ikke jeg prøver igjen:-/ Alt var heldigvis bra, og virker som han har hatt det veldig bra siden også
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 skal vistnok hjelpe å sette i gang fødsel, kanel ble tidligere gitt til fødende kvinner fordi det skal ha en smertelindrende effekt. Se også http://www.kjerringrad.com/sen-foedsel-276.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå