akf-erdig Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 hei dere!hørte i dag av en kunde på jobben,at de som har fått førsteman før termin får som regel andreman før termin også,det samme gjaldt de som går over.stemmer dette?fikk førsteman på termindatoen...
m@rie82 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 å! håper det er sant!! hehe!! fikk førstemann dagen før termin.
Frustrert 5.gangs Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Min førstefødte kom 6 dager over termin. Andre kom 18 dager før termin. Tredje kom 4 uker før termin og fjerdemann kom 6 uker før termin. Denne gangen ser det bedre ut. Har nå 4 uker igjen.
ninsoer Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Har hørt at d ikke har noe sammenheng.. de som får før tiden kan godt gå på overtid nestegang.. kommer jo ann på hvor riktig de setter terminen.. hvordan barnet har d i magen.. og hvordan mor har d..
Tenker på nr 4 Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Må bare si jeg blir mektig imponert av på'an igjen............nå kommer nr5... 5 stk??? Jeg er gravid med nr 2 nå, og det holder i massevis for oss:) Men all respekt til deg:)
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 for meg stemte det i hvertfall.. begge de to første ble født 6 dager etter termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå