Gå til innhold

livmortapp, el, el-test...

Anbefalte innlegg

jeg lurer fremdeles på dette om en kan få positiv eggløsningstest uten at det kommer noe egg som kan befruktes.

(er dette noe som skjer med en del når de slutter på p-pillen tro)

lurer også på hvordan livmortappen kjennes ut når den er "plugget igjenn" ved graviditet. vet det kan være forsjell fra person til person..men greit å få vite litt om hvordan den kjennes ut for andre...så kan jeg sammenlikne med noe jallefall

åsså lurer jeg på om høy fruktbarhet er noe som ligger i en familie, eller om en bare er heldig som har det!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8331360-livmortapp-el-el-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det skjer så vil du ha en ny pos. eltest i løpet av kort tid (kan nok variere noe)....og da vil egget slippes.

Noen sliter med å få en syklus etter p-pilleslutt....dvs at de ikke har verken el eller mens. Varer det for lenge bør man oppsøke lege slik at man kan få piller til å sette el igang igjen. Noen har også lange sykluser i begynnelsen etter p-pilleslutt.

LIVMORTAPPEN

* Ved tidlig svangerskap:

o Tett lukket

o "Plugget igjen

o Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre

o Kan være bakovervendt

o Blålilla i fargen

o Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå

Sjekk ut denne siden: www.pernille.info

klikk så videre der det står om livmortappen.

Lykke til!

takk for svar=) jeg hadde tre positive el tester, men lurer på om det er en sjangse for at jeg ikke hadde el. vet ikke hva som fikk meg til å lure på det, men det hører vell til usikkerheten når man venter på ikm. livmortappen var åpen å mykere under *el* menst den nå er hard og litt myk og veldig tettet igjenn, men er usikker på om jeg innbilder meg det at den er "plugget" igjenn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...