Gå til innhold

jeg er så glad så glad=)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ser at det er mange negative innleggg her så da leger jeg inn et positivt et=)

Jeg er så takknemlig for hver eneste dag jeg får ha den lille i magen min.

Tenk at jeg faktisk kan stryke meg på magen og på en måte "kose" med den lille!!!

Fantastik??

Jeg har endelig begynt og slappe litt av i svangerskapet, storkoser meg faktisk.

Er 10uker i dag, så er ikke så lenge til jeg flytter over=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig, det er kjempefint! Aldri har det vært så stas å få rund og god mage! Er 11 uker i dag og begynner endelig å slappe av. Skal på Ul på fredag og bare gleder meg til å se min lille astronaut sprette rundt! ikke nervøs for negative beskjeder i det hele tatt:) Det er fremgang det! Stort sett går det jo kjempefint! Vi er i lykkeland:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk i uke 8 også. Har vært skammelig engstelig av meg...Da var det stort sett bare en bønne med et bankende hjerte å se, Nå blir det mer sprell:) Men nå er jeg ikke så nervøs, nå gleder jeg meg! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeerlig følelse!!

Gleder meg til jeg kan kjenne meg liv;)

og så er jo det flott og tenke på at for hver dag som går, så øker sjangesen for at alt går bra0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det gått bra til nå er jeg ganske sikker på at det går bra:) Det er jo som regel helt i starten at noe går galt om det skal.Etter det er det fordi ting ikke utvikler seg som det skal. Når du når uke ti er alle annlegg til nye ting på plass, så kroppen har begynt å lage alle sine organer. Om ting ikke har gått galt innen det kan du være ganske sikker på at det går bra. Det er egentlig ganske gammeldags med "tre mnd regelen". Det er faktisk et større skille utviklingsmessig at babyen går fra å være embryo i uke 9 til å betegnes som foster i uke 10. Det går så bra så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...