Gå til innhold

Barneroms-skap/garderobeskap for barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Holder på å planlegge innredningen til lillejenta(som er velkommen ut i disse dager) I starten er det neppe mange møblene som trengs på et babyrom, men tiden går fort, og om litt trenger hun i hvertfall et garderobeskap. Tenkte som så at jeg skulle kjøpe Ikeas Hensvikskap, men...synes det er så lite (det er et barneromsskap), tenker at jeg vel helst bør kjøpe et "normalt" garderobeskap (altså for voksne) - er da mest praktisk, får lagret en hel masse(klær, bleier etc) eller hva synes dere? Man MÅ da ikke ha "søtt, lite barnegarderobeskap" på et baby/barnerom? Er da ikke uvanlig med voksen-skap på babyrom?Og med tanke på fremtiden, hvis man tenker et par-tre år fremover, så vil jo behovet for større skap (enn Ikea-skapet) være tilstede..

Hormon-krøll her, hjelp meg litt, da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt vanlig garderobeskap til minstejenta hele tiden vi ja. Er jo søtt med de barneskapene, men de er som regel ganske småe da. Så greit å kjøpe ett stort ett å få masse plass synes jeg da.

Skrevet

Vi kjøpte det IKEA skapet fordi vi ikke har takhøyde på rommet hans til et vanlig skap. Det er skråtak på over halve rommet... og med dører og vinduer passer det bare ikke med et høyere skap!! men hadde det ikke vært for taketville vi kjøpt et vanlig skap!!! I tillegg har vi en kommode til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...