Gå til innhold

Jeg har forfalt skikkelig...

Anbefalte innlegg

... de siste månedene. Har bokstavelig talt sittet i sofaen de siste nesten tre månedene. Kondisen er ELENDIG og jeg har blitt tykk (ikke på magen tykk pga av babyen) Har spist masse pga at det er det eneste som har hjulpet mot kvalmen.(Er i uke 16 nå og GLEDER meg til kvalmen er borte ;) ) Det som er bra er at jeg bare spiser vanlig mat, grønnsaker og frukt. Kaker og godis er ikke noe godt mer. ... jeg vet ikke hvor mye jeg kan ha gått opp i vekt for jeg har ikke vekt selv.. men det er sikkert 5-7 kilo... Og jeg har mer enn nok fra før ;(

Men det som bekymrer meg mest er kondisen. Lurer på om jeg må få sykemelding sånn at jeg kan trene på dagtid når jeg ikke er kvalm.

Noen andre med lignende erfaring ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8331236-jeg-har-forfalt-skikkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at vi er flere.. 5 kg og fritt forfall...men men jobber med disse dumnme jente tankene... spiser heller ikke spsielt usunt, det er treningen det har blittt radikalt mindre av ... men dette er forhåpentligvis siste graviditeten min, og prøver å si til meg selv: jeg har hele livet å bli slank på igjen, og jenter vi får baby i AUGUST leeeeenge til neste bikini sesong HE HE

Jeg aner ikke om man kan sykemelde seg for å trene på dagtid... men jeg har bekkenløsning og bør trene... men jeg er så kvalm etter jobb at jeg ikke klarer det... På dagen er jeg ikke kvalm... Alternativt blir jeg jo kanskje 100 % fordi jeg får så vondt

Annonse

Gjest anouschka with Love

Forfalt? Hehe, er jo gravid. Men jeg er 28 og ikke så opptatt av om jeg forfaller når jeg er gravid denne gangen. Den gang jeg var 19 år og gravid så var jeg litt mer bekymret for det, men nå så tar jeg det fullstendig med ro. Man går fint ned i vekt etter svangerskapet. Ett par timer om dagen med vogna og daglige sit-ups gjør susen. Ikke bekymre deg! Håper bekkenløsningen din ikke blir altfor plagsom! Det viktigste nå er at du tar det med ro. Ikke trene for mye når du har bekkenløsning vel?

anouschka....

Enig med deg...

Slutt og bekymre dere.

Vi er gravide og har da for en gangs skyld lov til å kose oss og nyt livet.

Jada jada, vi er dårlige, kondisen forfaller og alt det der... Men... Tenk hvordan det ville vært hvis vi i tillegg måtte spise slankemat, ut og jogge og prøve og holde oss i samme formen som før vi ble gravide...

Dessuten, en liten opplysning ang kondis. Det er HELT NORMALT at den skranter nå. vi har mye mer blod som skal gjennom kroppen, så heldigvis prioriterer hjertet det fremfor kondis.:D

Koooos dere, og husk: ENDELIG SLIPPER VI Å HOLDE INN MAGEN!!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...