mammaen te Noa:) Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Noen av dere som har erfaring med dette? Jeg har gått med urinveisinfeksjon i over en måned og den har sansynligvis gått i nyrene. Var hos legen igjen i dag etter antibiotikakur, men det var fremdeles ikke borte.. Nå ville han sende meg på rønken for å sjekke nyrene.. Er helt sinnsykt vondt... Snart 28 uker på vei
mammaen te Noa:) Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. februar 2007 Ubs, mente ikke rønken men ultralyd selvfølgelig...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 hm,har da hatt nyrebekkbetennelse når jeg ikke var gravid. sinnsykt ondt ja og det sitter i venstre side,hadde feber og kastet opp,noe som ofte forekommer når man har betennelse i kroppen...gikk på antibiotika kur en stund så forsvant det er det ikke farlig med antibiotikakur når man er gravid?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har hatt nyrebekken betennelse når jeg var gravid ja. Var aller første gang jeg var gravid (ente i en MA i uke 18 med tvillinger) hadde en UVI som gikk for langt,ble behandlet,men ble ikke bedre,ble dårligere å dårligere til slutt ble jeg sendt på sykehuset,da hadde den gått så langt at det hadde også gått e.coli bakteri i livmoren min slik at tvillingene døde, dette er noe som ikke er vanlig da. Men ble behandlet med antibiotika intravinøst på sykehuset og etter 3-4 dager var jeg kvitt det. Er dritt vondt, jeg klarte ikke stå,sitte,ligge alt var bare sinnsykt vondt,feber og oppkast og sprang på do hele tiden. Fikk UL av nyrene jeg også, ene var bittelitt større enn den andre,men det var nok også pga jeg var gravid,da er det normalt at nyrene blir litt større. Og til anonym, hvis man får den rette type antibiotika så er det ikke farlig. Jeg gikk på pencilin 1gang i mnd da jeg gikk med lillegutt,for å ikke få UVI og tilfelle andre infeksjoner som kunne sette igang en prematur fødsel (han ble forøvrig født i uke 35) Nå sitter jeg her med ørebetennelse og går på pencilin, får man penciling hos legen så si ifra at du er gravid,men som regel vet de vel det,og spør også på apoteke om at akkurat den er trygg for gravide. Den jeg går på har ikke effekt på fosteret står det i bruksannvisningen,og var akkurat samme som jeg fikk med lillegutt.
mammaen te Noa:) Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 oi, nå blei eg jammen nervøse.. Je meg medisin, NÅ... wæææ...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Jeg hadde nyrebekkenbetennelse isist sv.skap. Ble tett fulgt opp av lege på sykehuset ,fikk ul fire ganger fra uke 22 til 30. Nyrene var litt for mye utvidet til at de ville si at det var normalt. Trodde en stund det var nyrestein,men var på sjekk etter fødsel,og det var det ikke. Har du vondt i nyrene eller er det bare vondt å tisse? Min erfaring er at det ikke er til å ta feil av med nyrebekkenbet. Klarte hverken sove,spise,ligge,gå osv. Ble heeelt satt ut av det. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå