Gå til innhold

Er det ok aa spoerre her..

Anbefalte innlegg

...hvilken prevensjons-metode vi bruker alle sammen?

Vi "hopper av i svingen", bare, og har gjort det i over 3 aar. Sitter hver mnd igjen med et lite haap om at det kan ha skjedd et uhell, og blir sviende skuffa hver gang den forhatte tanta dukker opp.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8331034-er-det-ok-aa-spoerre-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, hoppet av i svingen i 3 år og ingen uhell? Det hadde ikke jeg takla tror jeg, hadde blitt skuffa hver gang mensen kom. Jeg går på pillen og har gjort det i ca 7 år. Er temmelig lei og planlegger å slutte til høsten, men er redd for hva min kjære mener om saken...

ÅJ! Tre år.... men litt rart at det ikke har skjedd noe, men kanskje dere har vært forsikte rundt el?

Bruker kondom her, men nå venter jeg på babycompen jeg har bestilt!

ww.buenaventura.no, her kan du lese om den om du lurer på hva det er!

Sluttet på pillen i oktober, og har brukt kondom siden... møkk lei!

Jeg hører ikke hjemme her for jeg er gravid i uke 31, men ville bare si at vi hoppet av i 6 år før vi bestemte oss for å prøve og ble gravid på første forsøk. Tror ikke det er noe galt med deg, men kanskje han har god kontroll som min mann.

Annonse

Det var godt aa hoere!!! Er skikkelig engstelig for at noe skal vaere galt med meg, og har en skikkelig sterk foelelse av at det er det, uten at jeg har grunn...

Veldig beroligende aa hoere at du har gaatt likedan dobbelt saa lenge som meg. Kanskje vi bare er ekstra "heldige" (absolutt ikke passende ord etter min mening! haha) vi ogsaa?.....

Kjempeglad paa dine vegne, og oensker deg all verdens lykke til med resten av svangerskapet og foedselen, og alt som kommer etter!!

Kos deg alt du kan!!! -Heldiggris der du er..........

KLEM!

Her bruker vi ikke prev for tiden, JIPPI! Men han hopper av en sjelden gang hvis han får kalde føtter, men det har hittil bare skjedd etter EL;-) Nå skal jeg begynne å bruke perlyen, så han føler at han har litt kontroll. Men han sier at han stort sett ikke skal hoppe av nå jeg er fruktbar. Så en stor forbedring her=)

Hmmm har vært sammen i snart 9 år og pillene hele tiden. Her er det ikke snakk om å slutte på pillen engang før vi skal prøve på barn. Har vært helt uaktuelt så langt ihvetfall, selv om jeg har ytret et ønske om å slutte for å komme i stabil syklus etc... Ja ja.. får håpe det går bra med oss allikevel når vi en dag kan slutte med prevensjon...

Hadde nok blitt litt gal av å hoppe av i svingen også... som noen av dere sier så går man jo da konstant rundt å har et lite håp! Så lenge jeg går på pillen er jeg ganske sikker på at jeg ikke blir gravid.... nesten litt kjedelig det også... hi hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...