Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Har dere tenkt å si ifra til nærmeste familie når vannet har gått og fødselen er igang, når dere er på vei til sykehuset eller evt etter at fødselen er over?
**synne** Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Sist sa vi ingenting før fødselen var over. Denne gangen må vi nok si fra til noen når vi reiser til sykehuset, sånn at noen kan passe snuppa vår imens... -Mest sansynlig svogermor, hvis hun ikke er på jobb (nattevakt), siden hun bor 5 min med bil unna... Var ganske godt å vite at ingen visste at vi var på sykehuset, for da fikk vi litt tid før folk fikk summa seg til å komme på besøk.. Sist kom mor etter tre timer!! -Jeg sa at det var greit, da, men.. Tror ikke vi vil ha besøk så fort denne gangen, for det ble en litt rar stemning i rommet.. visste ikke helt hva vi skulle si... -Og det pleier ikke være noe problem hos oss... Og selv om jeg ikke var spesielt sliten og trøtt, så hadde jeg jo bare lyst å se på jenta vår..! Var ikke så interessert i annet.. hehe.. men de hadde jo lyst å hilse på oss og da.. Og så i tillegg holdt jeg på å besvime når jeg skulle på do, og etter det var jeg iallefall ikke så veldig snakkesalig..hehe..
riho1 Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Heisann! Kommer til å si ifra til foreldre på begge sider og søsken på begge sider. Alle bor et stykke unna, så tar nok ei stund før de er på besøk. Er jo et nytt medlem av familien som er på tur. Så kommer vi til å sende mld til alle venner og familie når babyen har kommet til verden. Ellers så syns jeg det var kjempekjekt med besøk forrige gang jeg var gravid. Hadde ikke lyst at de skulle dra, ihvertfall ikke faren til datteren min. Men denne gangen får samboeren min være sammen med meg og babyen hele tiden om han vil. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå