Gå til innhold

DA FORLATER JEG DERE JEG :( :( :( :( SNUFS :(


Monimamsen & Gullet - 07.03.08

Anbefalte innlegg

Uff, nå forlater jeg dere jeg :( :( Vil ikke - vil ikke - vil ikke da, men jeg blør endel nå og har veldig vondt i magen :( Og da jeg var på ul i går pga. blødningene og vondtene i magen mente legen at "lille nurket" har sluttet å vokse :( :( Så nå er det bare å vente til ting skjer - uff liker ikke dette jeg :( Men da får vi prøve på nytt igjen da.... Håper jeg dukker opp her inne igjen om ikke så altfor lenge.....

 

En trist-og-lei-seg-klemz fra: ikke lengre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei,dette var trist men vi er visst i samme båt. Jeg har blødd til og fra en uke nå og på Ul i dag var det tomt!! Men vi får ta det med fatning og prøve igjen:) I kveld skal jeg tenke positivt og kose meg med en kald pils:) Lykke til videre,det ordner seg nok neste gang,da kanskje vi møtes igjen her inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes d er mange av oss nå...jeg fikk bekrftet sa forrige uke...ikke noe moro...

 

lykke til begge 2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff. Ta et glass vin fra meg og tenk positivt. It was'nt ment to be.. Men forhåpentligvis tar det ikke så lang tid før dere er på'n igjen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter =)

 

Takk for svarene =)

 

Nå vet jeg helt sikkert at jeg ikke er gravid lengre :( Jeg mistet for 1 time siden, så jeg skal på A-hus i morgen og ta ul og evt. en utskrapning :(

Jeg har bestemt meg for at så fort jeg har hatt en mens, så skal jeg hoppe på mannen min.... Hihihihihi.... Må jo se litt framover nå, selv om jeg er kjempe lei meg og veldig deppa :(

 

Jeg ønsker dere som er i sammen båt som meg - masse LYKKE til, så håper jeg at vi sees her inne om ikke så altfor lenge =)

 

Stooor Trøste-Klemz fra tidligere ¤ Snart 4-barnsmamma ¤ - nå bare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du=)

Huffda føler virkelig med deg... Jeg har vært fast bruker her på 1 trimt i snart 1 år, og håper virkelig at DENNE gangen skal jeg også holde meg her og gå videre til 2 trim (3 også=)...

Vil bare si at du er ikke alene, og dette er visst et vanlig problem dessverre...

Vil bare gi deg et tips iallefall: Hvis du må på utskrapning så bør du vente iallefall 1 mnd, om ikke to før du hopper på mannen din. (men dette får du nok info om på sykehuset)... Det er visst for at hormonene skal stabilisere seg igjen, og at alt skal være i orden etter inngrepet.

Men for all del, har også hørt om de som har kjørt på rett etterpå med forskjellig resultat.

Lykke til og du blir nok 4 barns mor skal du se:)

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei L.O.V.E >3

 

Takk for trøstende og fine ord =)

 

Det varmer et trist og deppa hjerte akkurat nå :o)

 

Håper jeg blir 4-barnsmamma før jeg vet ordet av det...

 

Klemz fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. blir så lei meg på dere vegene.. det er så trist at en blir "lurt" på den måten.. håper dere er her igjen snart! trøste-klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...