Gjest Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Ammet de første 5 ukene, så var det helt stopp i 5 uker pga medisinbruk hos mor. Gutten slo seg til ro med MME på flaske. Men jeg slo meg ikke til ro med gutt uten pupp. Så jeg begynte å legge til brystet igjen før hver flaske. På den tiden var puppene tomme og tørre. Men med tiden har det kommet mer og mer. Og nå når gutten har vært syk har jeg lagt ham til brystet omtrent hver time. Og nå er det full mugg igjen :-) På natta er han fornøyd med bare MM og på dagtid blir det kastet stadig mer MME. Tusen takk til ammehjelpere for råd både denne gangen, og den gangen for to måneder siden da en fortvilet mamma måtte gi opp.
Blomman Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Så bra! Du er en utrolig dame med stort pågangsmot - vær stolt ;-) Og kos dere framover - det fortjener dere etter en slik vellykket og iherdig innsats etter slitet...... :-) Mange klemmer fra
Murmeline Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Så fantastisk!! Kan jeg spørre om han godtok en tom pupp, eller om dere kranglet mye i begynnelsen av puppestarten? Har hørt at dette går i teorien, gøy å høre om noen som har gjort det også Lurer på om angrende flaskemammaer vet om dette jeg... (vet om noen som ikke kom ordentlig i gang med ammingen, og "endte opp" med flaske, og føler litt mye på det i ettertid..)
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Ja, han godtok en tom pupp. Sugde ivei som bare det. Etter ei stund begynte utdrivninga og det kom kanskje en liten kork med melk. Det var helt okei for ham :-) Men puppene mine føltes rimelig vrengte i begynnelsen. Han sugde dem jo laaaangt inn...hehe.... Men det gikk bare noen få dager før de vokste synlig i størrelse. og siden var det bare å holde koken. Nå har han vært veldig syk, og puppen er det eneste han ville ta. Så det ble mye amming for å unngå uttørring. Og nå renner det nesten over. Rart, hadde aldri trodd jeg skulle bli stolt av melkeflekker på blusen :-)
Bægge dætern Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 hurra for deg, jeg blir så glad av at du ikke ga deg og beviste at det er mulig. GRATULERER TIL DEG. denne tråden burde flere lese du er til stor inspirasjon!!!!!!
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Oi...tusen takk. Det var tøffe tak da jeg måtte gi opp ammingen. Var veldig syk selv. Fikk utrolig mye støtta av Blomman. Mye av den motivasjonen jeg har nå, kan jeg takke henne for!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 jeg begynner nesten å grine. så fantastisk:) her er det nesten slutt på amming pga sylskarpe tenner, litt trist. men går ikke når mora sitte å hyler under amming. men striken er 8 mnd, og har ammet en god stund likevel! må likevel inn her og titte litt!lykke lykke til videre!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå