Gå til innhold

hadde dere menssmerter som tegn?


NoBlonde-fått ei prinsesse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

..det kan man trygt si.Krampeaktige, tiltider meget sterke, smerter. Er i ellevte uke og det er fortastt like ille. Har flere ganger trodd jeg skulle spontanabortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg var de en god del sterkere. Når de var som verst var det bare å krøke seg sammen og puste dypt.

Det startet en dag før ikm og varte i ca en uke, etter det har det bare vært svakere smerter av og til +at jeg har kjent det litt i korsryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, hadde det. Og de var ca like sterke som vanlig eller litt sterkere, bare at vanligvis så har jeg sånne smerter i maks 1 dag, nå har jeg hatt det (til og fra) i 9 dager.. og jeg er 5+1 i dag. Og så jeg som hadde gledet meg til å slippe mensen i 9 måneder.... Ugh! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde menssmerter før jeg testet positivt - det var slik jeg skjønte jeg var gravid. Menssmertene kommer og går enda (er 5 eller 6 uker). Noen ganger som en murring andre ganger sterkere. Får også enkelte "tak", som kjennes ut som kramper i livmoren. Er visst normalt, men litt ekkelt innimellom. Hatt en MA i høst så tenker ekstra på abort når jeg får smertene og takene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg så er "menssmertene" svakere enn ved vanlig mens. Så jeg tenker ikke noe særlig over det, men det er ubehagelig når det plutselig tar tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...