Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Var til legen i forrige uke pga kraftig kløe, ble tatt blodprøver og i dag fikk jeg svar. I morgen skal jeg på sykehuset for å ta flere prøver og UL, lurer på hva som skjer/kan skje? Er 2 dager over termin, så hva kan jeg forvente meg? Hadde en del forhøyede verdier på blodprøvene, og de testet ting i forhold til levra, så nå lurer jeg på hva som skjer? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 er også plaget med kløe,overalt nesten, på leggene,lårene osv...lurer også på dette..skal ta det opp med jordmor imorgen..er5dager over termin
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 hei.. jeg må bare spør.. hvor høye var verdiene dine? jeg har gallesalter på 7,noe jm syns var litt høyt.... lykke til hvertfall=)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 fikk ikke vite akkurat hvilke som var høye eller hvor høye de var, ble bare satt opp på time i morgen tidlig på føden...
Posh, Mathea & Milla;-) Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Dytter dette opp jeg, se om noen som vet:) Uten anonym denne gangen, var ikke meningen at d skulle være d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå