Gå til innhold

hvordan er mennene deres når de kommer hjem fra jobb?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

etter masse endringer på jobben til sambo og folk som har sluttet har han fått masse mer å gjøre og stress på jobben, så hver dag han kommer hjem er han helt utslitt og trøtt, og vil alltid sove.. dette synes jeg er så utrolig kjedelig at med en gang han kommer hjem, skal han sove og ikke være med meg og lillemor.. er det sånn hos dere også? han er flink med henne, men det er først på kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det noe av det samme men han prøver virkelig å stå på litt! Sambo er så flink m gutten vår!

Men vi legger oss tili vi så da er sambo mer opplagt på ettermiddagen, eller så legger han seg på sofaen med lillegutt å koser litt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tar mannen min tulla når han kommer hjem fra jobb. Enten rett etter han kommer inn mens jeg varmer middagen hans, eller så tar han henne når han har spist. Mannen min pleier da ofte å ha henne kveldene sånn at jeg får fri. Veldig ofte han tar kveldstellet også, eller vi tar det sammen. Det blir egentlig ikke så veldig mange timer mannen min er med tulla fordi han jobber 12-15 timer om dagen og er sjelden hjemme før kl. 19-20 om kvelden. Selvfølgelig er mannen min også veldig sliten av og til når han kommer hjem fra jobb, men da pleier han å ta tulla med i sofaen også ligger de og koser der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...