Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann.

Lurte på om det er noen her som tidligere har bestil babycomp i ratebetaling? Hvordan er kriteriene, over hvor lang tid kan man betale ned?

Har slitt en stund med å bli gravid. Er det noen andre som har opplevd det samme, men som har blitt gravid etter å ha investert i en babycomp?

Svar ønskes veldi gjerne... :)

Mvh

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kjøpte babycomp for 7 år siden.Den gang fikk jeg betale det i 2-3 avdrag,det er jo en ganske dyr investering.

Men jeg er veldig fornøyd med den.Den ga meg oversikt over mine sykluser,fant til slutt ut når jeg egentlig hadde EL og bekreftelse på at den virkelig hadde funnet sted,den ga også utslag på når jeg ble gravid.

Jeg brukte også babycompen en del uker etter at jeg ble gravid.De anbefaler det.Når tempen holder seg passe høy,er det et bra tegn for svangerskapet.

Jeg hadde fin høy temp og fikk blødninger,men babycompen beroliget meg.Den hadde helt rett,for på ultraen levde fosteret...og tempene passet til det.Hadde det vært noe galt,hadde tempen også fallt.

Men man bør absolutt kontakte lege,visst man har truende abort.

Så babycompen er fin å bruke og anbefaler virkelig!

du kan selv velge hvor mange mnd du vil ha avbetalingen på, jeg hadde avbet på 5 mnd. jeg er ikke veldig fornøyd, en viste el, men jeg hadde det ikke pga da jeg var hos gyn viste blodprøvene at jeg hadde mangene el. ellers er det kjempe kjipt at du vet noen dager før tanta kommer at du ikke er gravid, pga da synker tempen. jeg har gitt den opp litt nå, synes det er trasig å måtte ta tempen hver j... dag.

men jeg håper at du kommer til å trives med den. lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...