tuppen og lillemor Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 hvor føler dere ar babyen sparker???
Xzux Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Hei, gutten min ligger vist i seteleie. Snudde seg igjen i uke 31. Er i uke 32 nå.Og jeg kjenner mest spark/bevegelser over navlehøyde, helst på høyre side...
Amsterdame Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Min ligger visst ogsaa i seteleie og han sparker med paa hoyre side nedenfor navlen.
En liiiten til. Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Er faktisk ikke helt sikker hvordan han ligger(jordmor mente han lå m hodet langt ned i bekkenet) Men kjenner en stor kul på venstre side av magen + en liten kul på den høyre..undrer svært selv..flere
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Hun sparker noe nedover (noen dager siden sist), men ellers har hun føttene på min venstre side kjennes det ut som, og rumpa ned i bekkenet. Skal på ny UL den 5. mars for sjekke av vekst og leie, men da jeg var der på fredag fikk jeg beskjed om at siden hun har ligget så lenge ned med rumpa var det liten sjanse for at hun kom til å snu seg. Har 37 dager igjen til terminen i dag.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 med nedover mener jeg ned i "gamla" *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå