Gå til innhold

nesten usynlig strek fra billigtester Fredag. mer synlig på Lørdag. mandag ganske positivt med CB. Tirsdag målt 74 i Hcg hos legen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Høres dette normalt ut. Første dag av siste mens var 17 janur og jeg har 28 dagers syklus. Kan jeg kanskje kortere på vei enn jeg tror? På Fredag testa jeg svaaaaaaakt positivt med billgtester (den slår ut på 20 el no) Var nesten usynlig. Så den KUN idagslys. Dette var med morgenurin. På Lørdag testa jeg sterkere positivt med billigtester, men streken var mye svakere enn kontrollstreken.. dette var med ettermiddagsurin. På mandag testa jeg et ganske klart kryss med CB. det var det sterkeste resultatet og den skal vel slå ut på 50 el no? I går var Hcg 74 (da jeg tok blodprøven). Er dette en normal stigning? Jeg har spottet/blødd litt i 5 dager nå.

 

Er så bekymra. skal ta ny blodprøve neste Mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke du spurt om dette før?

 

Uansett er hcg på 74 ei uke etter IKM lite, vet du når du hadde EL? Med spotting i tillegg kan du være kjemisk gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette høres positivt ut... Enig at HCG på 74 er litt lite 1 uke etter IKM, men du har sikkert hatt EL senere enn du trodde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...