Gå til innhold

Pokkaer ta alle de som ved første annledning løper inn hit for og legge ut om blødninger og sa, ma osv!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner du ikke at det er mange som opplever dette og trenger å snakke med andre som har opplevd det samme? Du trenger ikke gå inn på de innleggende hvor det står om dette om du ikke ønsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er 89,(?) % det går bra med (av alle gravide).. det stiger ikke, uansett hvor mye blødninger det blir snakket om , SA og MA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at det blir litt mye innimellom. Men alle som opplever noe de syntes er skremmende, vil jo ofte beskrive nøyaktig hva som har skjedd for dem ikke sant? Og alle vil jo gjerne få noen trøstende ord eller en bekreftelse på at det kan gå bra? Det har jeg forståelse for iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Take it easy!!!!!

Ikke alle er helt like, og er man redd for noe så er man redd og urolig!

 

Tror du vil skjønne det når det ei gang vil skje med DEG!

 

Empati er faktisk ganske så ålreit på ei side som denne......................

hvis det irriterer deg, så ikke se da vel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ønske du (innlegger) å snakke om da her...personlig har jeg fått hjelp av flere her- både med spørsmål, forklaringer og trøst når det har gått galt!

Jeg ser også at det er flere spørsmål som går igjen, men de velger jeg heller å overse da!

PS. Hvis du mener så sterkt om dette, så syns jeg du burde stå frem istedet for å stå som anonym!

 

Personlig (min erfaring) er at de fleste som opplever komplikasjoner og div i svangerskap kommer til disse sidene................................

 

PS. Dette menes ikke som drittslenging, men oppfordring heller til en konstruktiv debatt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med de over. Jeg har hatt en Sa,var på Ul i dag. Har gått som et spørsmålstegn en hel uke og da har jeg lest andres erfaringer og fått støtte her inne. Synes det er kjempefint at vi har noen å snakke med om det jeg!! Det er jo veldig vanlig at det skjer og jeg synes det er greit å være forbredt, denne gangen var jeg det og tar det ikke like tungt. Jeg hadde en Ma for 4 år siden og da var det heeelt jævlig og jeg hadde ingen å snakke med som hadde opplevd det samme!! Dette skjer jo somregel mest i første trimester også så da blir det jo helt naturlig for oss å gå inn her!!

 

Jeg kommer nok tilbake neste gang jeg blir gravid igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de som mister gjennom sa/ma bør egentlig bare snike seg ut herifra? Legg merke til at de færreste blir værende her i flere dager etter at de har mistet. De går rett over til "ufrivillige aborter" eller "bli gravid". Er du virkelig så engstelig at du ikke tåler å se noen overskrifter om blødninger/sa/ma? Jeg tror du får et helt annet forhold til det hvis du mister selv en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg har tenkt litt i samme baner som anonym. Mest fordi jeg blir så nervøs selv av å lese om alle det ikke går bra med...Noen dager virker det som annenhver person har blødning eller sa... Men jeg forstår jo at det er de som virkelig trenger å være her inne.

Og det må de jo få være! Det kan jo være en av oss andre i morgen!

I går fant jeg ut at i oktoberklubben er det minst 70 medlemmer, og det er klart at da skal jo en del være uheldige å miste...

 

Det vi kan gjøre, er å være flinkere til å skrive positive innlegg, slik at flere prosent av innleggene er ting som går bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kanskje det var litt skarpt sagt fra anonym, men vet du hva? Jeg er helt enig jeg. All forstaaelse for de som opplever MA etc, men det er overaskende hvor fokuserte jenter inne paa dette forumet er altsaa. Jeg tror ikke at det er sundt :-/

 

En liten oppfordring; dere som oensker a snakke om MA etc, vaer saa snill aa bruk de forum som er designert for disse tema her inne paa barnimagen. Saa slipper vi aa spre unodvendig bekymring til alle som leser forumene vaares.

 

Lykke til videre pa ferden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Synes veldig synd på dem som har mista (det har faktisk jeg også), men da er det sider på forumet som tar opp dette temaet. Her inne trenger det ikke å være!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt greit jeg. Og all støtte til de som skriver om det. Selv har jeg vært så heldig og ikke oppleve dette, men har full forsåelse for de som ønsker å dele sine opplevelser med andre. Og som nevn ovenfor, man må ikke gå inn på akkurat de innleggene.

Dessuten får man gjerne mere respons her en på de andre debattene som har om akkurat det temaet, For det er jo flere inne på disse sidene. Og når man har behov for å dele med andre ønsker mann jo respons.

 

Kjære vene mann må jo ha empati for andre!!!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...