Gå til innhold

gymsokk


ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei snuppa!!!!!

jo, takk for at du spør! det gikk supert!!! han la jo ut en god historie om at det ikke bare var å ta piller så ble man slank.......men det er jeg jo fullt klar over!:) hehe

gav meg resept på tre mnd i første omgang. med 10 mg, så skal jeg å veie meg der om en mnd faktisk..... kunne komme før om jeg vill da..men har ihvertfall time da:)

så nå er det bare å kicke igang.merker nok ikke noe enda. hehe. siden jeg begynte idag. men nå blir det spennende å se hvordan det går fremover. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så spennnede og flott å høre at du fikk de! :)

Jeg har gått på de en uke allerede men vi kan gjerne slå følge? Hvis du har lyst til det da.. Koselig å snakke med fler i samme situasjon syntes jeg. Hittil har jeg gått ned 3kg og håper det fortsetter...

 

Håper du vil oppdatere meg hvordan det går med deg også da hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess...jeg er GLAD for det!:):) kan godt slå følge med deg!:):): så oppdaterer vi hverandre!!:) er jo alltid litt oppløftende. skal prøøøøve å ikke tenke på vekta hele tida...så blir jeg kanskje gleeedelig overasket når veie tid kommer :D vekta viste 80 da jeg var til legen. så nå er det bare å krysse fingra. blei litt overaska selv da..for da hadde jeg gått ned uten reductil...4,5 kg siden jul...:) så det er mulig å trøkke nåla andre veien på vekta enn bare opp....heng med på resultater så får vi se åssen det går:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersken så flink du har vært da :) Da går jo vekten nedover for deg selv når du ikke tenker over det! Ikke dårlig du :) Får vel skikkelig rask nedgang du da siden du allerede er så godt i gang. Skal til legen på mandag for å måle blodtrykket mitt da. Ville visst gjøre det etter ca 14 dagers tid så da får jeg vel gjøre det :) Bt var fint da jeg var der men de skal visst se at det ikke flyr opp av pillene også.. Men det må vel kanskje du også. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..er vel mest en kjærlighetssorg som fikk meg til å begynne å trene...for da fikk jeg ut litt følelser ved å trene istedet for å sitte hjemme å synes synd i meg sjøl! og det funka visst tydeligvis. :P tør ikke tenke på at vekta skal rase i begynnelsen, for da kan jeg bli skuffa når jeg tropper opp på vekta når det skal måles... skal heller prøve å ikke tenke på det, så blir jeg glad om det går nedover raskt... ja, det blodtrykket må jo måles. hadde helt fint blodtrykk jeg. og kjenner ikke no bivirkninger av pillene jeg da. men så har jeg bare tatt to stk...så jeg vet jo ikke om de har begynt å jobbe enda...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...