Gå til innhold

Til min kjære hemmelige venn!!!!


Luni og go'gutten =)

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her og koooser meg med den herligste aroma i verden..nemlig deilig nymalt og nytraktet kaffe :o)

 

Tusen tusen takk for fantastisk flotte gaver!! Gurimalla, det var altfor mye, og jeg skal love deg at det falt i smak! Du kan tro jeg hadde store øyne da jeg åpnet postkassa i dag ;o)

 

For å dele med dere andre hvilken god dame min hemmelige venn er, så fikk gullet mitt en kjempesøt lyseblå body med skriften "Mamma sier jeg er verdens søteste...Og vet du, hun har helt rett" og et kjempetøft siklesmekke formet som et halstørkle :o) Og til meg kom det et herlig sjal og nykvernet etiopisk kaffe - og verdens koseligste kort :o)

 

Men min kjære prinsesse-mamma, jeg har hatt en liten mistanke fra første innlegget ditt om hvem du kan være - og mistanken har vokst seg sterkere for hvert svar du har postet meg.. ;o) Skal jeg tørre å gjette da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei =)

 

Så herlig at gaven falt i smak! Det gleder mitt hjerte =)

Og for en lettelse at pakken kom frem i dag. Jeg var så redd den ikke skulle komme frem før avsløringen. Det hadde vært krise altså!!!

 

Jeg synes absolutt at du skal tørre å gjette =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kaffen var ny-y-ydelig.. Er redd du må bli min månedlige hemmelige venn slik at jeg får faste forsyninger.. ;o)

 

Lurer på om jeg skal tørre å tippe om du kan være -has-...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg avslørt... Skal si du er flink til å tippe =)

 

Jeg har masse kaffe jeg, så bare si fra når du trenger ny forsyning!!

 

Nå skal jeg ta på meg broddene mine og trippe ned på butikken. Snakk om å være gamlemor, men etter å ha tryna sånn på isen tidligere i vinter tar jeg alle forhåndsregler når jeg skal ut. Haha...

 

Ha en herlig kveld videre!

 

Klem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det som felte deg var akkurat det samme som jeg ble felt for.. Nemlig spesielle smilefjes ;o) Jeg syns det var veldig morsomt med kortet, for du lager akkurat de samme smilefjesene jeg gjør når jeg skriver :o)

 

Jeg må bare takke deg så masse en gang til for alt det flotte vi fikk, jeg prøvde sjalet akkurat og det satt så fint! Jeg har bare kjøpt de "lette" typene, dette er det mye tyngre stoff i enn det jeg er vant til og det la seg så pent.

 

Heh.. Jeg er myyyyye yngre (hihi..) enn deg, og jeg bruker da brodder.. Knekte halebein er vondt uansett alder, den er lur den som skor seg ordentlig ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare slenge på at jeg har lagt ut bilder på profilen min, hvis du har lyst til å se :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...