Gå til innhold

alkohol/røyk under prøvinga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så flink å holdt meg unna det meste under prøvinga, selv om mange sier at man skal leve som normalt! Men selvfølgelig denne mnd etter x antall negative tester drakk jeg (var ikke full) og røyka jeg 1 kveld (ca 4 uker på vei).. nå spises jeg opp innvendig av dårlig samvittighet!! jeg burde ha stolt på magefølelsen og ikke testene!! legen sier det ikke er noe å tenke på.. men...

Noen med trøstende ord eller lignende situasjon her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære vene,slapp av!! de tåler litt da. stol på legen din.

Skrevet

Selvfølgelig går dette bra - ingen ting å bekymre seg for, viktig å ikke bli hysterisk vet du...

Skrevet

samme her.. ser ut til å gå bra så langt.... (6+3)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Fosteret, eller er jo bare et embryo ennå, får næring fra plommesekken de første ukene, så du har INGENTING å bekymre deg for!

Skrevet

Jeg levde som vanlig til jeg ble gravid og hadde min siste tur på byen tre dager før jeg forstod at jeg var gravid. Sluttet selvsagt å røke og kuttet ut alkohol med en gang. Har ikke dårlig samvittighet. Man både røyker og drikker på eggene så lenge de er i kroppen, og de fleste sædceller overlever at mannen drikker eller røyker. Det er maaaaange av oss som dessuten er unnfanget i fylla, he-he=)

Mora mi røyket hele svangerskapet, hun. Ikke noe særlig, synes jeg, men jeg har det ok likevel!

Ikke ta det så tungt, men lev sundt resten av svangerskapet i steden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...